Sunday, August 9, 2009

I miss you : MANILA....

I want to travel...can somebody help me???


tetiba hari ni aku rindu bangat sama ini tempat...!


tetiba aku rindu jugak tuna pie jolly bee...(ini semua salah ko togou!!!)and
aku rindu sama tu weird thingy yg kita makan dari jolly bee..!! masa di sana cakap yucks tapi sekarang macam best pulak!!!..
Aku rindu makan pancit pagi2...
aku rindu org panggil2 "maam..maam..pili na..pili na.." lacoste..lacoste...
aku rindu sama intramuros dan uncle bullets hole...
aku rindu sama box karaoke yang kita tia pandai pakai...a
ku rindu sama rum emparador...aku rindu buko pie...
aku rindu makan lechion...
aku rindu sama ghor n jerry
aku rindu sama hotel palm entah apa sudah tu...
rindu juga spagetti jollybee...!!
aku rindu asking charles to convert duit peso p ringgit...
aku rindu jadi gila bila nampak handbags and pearls...
dan aku rindu byk-byk..byk lagi..!!



Most of all aku rindu sama kamu orang la....!!!!!!!!!



kamu orang ada rindu saya kah?? (kahkahkah soalan berani mati )atau korang rindu sama tuna pie??


sedar kah gambar ini "kita" (espesially aku lah tu) nampak sangat gemokssssssssssssssss....!!! (hidup aku berubah lepas trip ini..!! aku makin malas bersenam..makin byk makan...dan makin bertambah jisim!!! I HATE YOU GUYS FOR MAKING ME FATTTTTTTTTTTTTTT...!! (gurauan aja ya))

travel note:Please guys..can we do another trip together??

p/s like the new theme song??:P

No comments: