Monday, August 3, 2009

A day out with the family...

I know i said i was gonna be busy...tapi hari ni aku lari dari kerja heheh..ponteng lah katakan...then spend a little time berjalan2 bersama keluarga En Kalang sekali lagi..today schedule packed betul lah...dari bangun pagi, keluar breakfast,p floral feast,makan bakuteh di Dengkil,p alamanda (tournament bowling EPU),balik rumah almost 7pm....gilerpenat... wanna highlite the floral feast lah...lots and lots of flowers..but mainly chrisentemum(betul ka spell ni) and orkids...berjenis2 lah...(act.ada juga hibiscus,roses and lain-2) tapi mata aku nampak byk bunga kek wa saja ....sama orkid...jalan2 dengan family susah sikit want to go on photo hunt...so didn't take much...
antara himpunan bunga kek wa...crysentumum....

Orkidtus...

little rascal...tryin to grab nick...


biji-bijian...my dad bought lots and lots...(terasa macam main farmville di facebook plak)


i kinda think both of them has gain weight..mana tidak makan tido saja...:P
oh ya kami ada membeli vanilla plant...tak tau lah macam mana nanti..sj mo try..menanam..nanti lain kali boleh lah aku bagitau rasa vanilla pod hehehe..mana tau boleh menambah perisa di makanan atau booze hehehe...ni mesti gara2 terlampau byk tengok AFC and travellers....
i am glad i took time off to be with the family today...!thank God that HE had His hands on us...we almost had been history this afternoon...ada bloody treller langgar lampu merah and speeding...luckily my bro.sempat break...semua menjerit2 sudah dalam kereta..(confession time:sebenarnya aku tak sedar pun apa berlaku until the i saw the treller passed us...
Fudnote:hari ni aku makan saja..dari pagi sampai petang..terus ada juga baju starbuko aku terkoyak..!! nampak nya aku sudah gemuk...!!aku perlu bersenam lah start dari hari ni..ada org mo kasi teman aku bersenam??

5 comments:

kukuanga said...

aw.. aw.. aw.. cuti-cuti malaysia!

jenkays said...

hehheeh..mesti lah habis cuti2 tempat luar lambat lagi heheh

kukuanga said...

bila ni jen mau pigi? 11-17/11 tiak dapat ar. aku ada date ngan parents aku.. bila ni? bila ni?

jenkays said...

aku pun 11-13/11 ada persidangan..so cannot too..! let's make it end of nov..

kukuanga said...

orait..lets.