Wednesday, August 26, 2009

Mesteri Nusantara...

Mesteri tapi benar.............

sekarang aku ni menghadapi penyakit misteri...

asal malam aku akan demam dan ada tempreture....pagi aku akan ok tapi hidung akan berlari...masuk ofis aku terus rasa belakang aku sakit,hidung aku berlari 100m dan suhu badan aku makin naik...!! keluar saja opis aku akan lega sikit..! apakah misteri ini?

ada org tuduh aku H1N1...tapi aku dah lama tak makan babi (*menjawab dengan konpiden tinggi...)

ada org tuduh aku denggi...(rumah aku tingkat 11 adakah kemungkinan nyamuk naik lift?)

ada org tuduh aku setereeeeesss...(aku pun tertanya2 diri sendiri adakah aku stress??)

tapi semua ini buat aku takut mau p hospital...sebab aku takut aku di kuarantine kan...dan di cucuk.....aku kan pekerja cemerlang...(anak wayang betul aku ni )

ok lah ubat yang dimakan tadi sudah mo memproseskan diri...aku sudah letih.......lesu......!

jgn dekati aku ya...aku tak mau di tuduh menyebar penyakit misteri aku sama korang...!

4 comments:

Night said...

apa aku pikir??hemm..aku pikir kan..kann...aku pikir kan... hemmm..jangan jangan ..hem...kau kna makan McD neh mare...ko try dlu Sundae Chocolate 2..hemmm...

jenkays said...

ko ingat aku tidak berfikir seperti mu kah..! aku cuma teringat sebelum aku sakit aku lepak bersama dua gadis ayu di mcD itu selepas sesi konsert kami..! so setakat hari ni aku masih phobia hehehe...

by the way i prefer strawberri sundae hehehhee

kukuanga said...

ya. strawberi lagi besh.

you know jen, hari tu, student saya yang backpain pigi jumpa doctor. tu doctor budu cakap penyakit dia penyakit misteri. apa punya Dr! kalau diagnosis macam yah, i pun can do. (the girl ada terapi session for her backpain di hosp yang sama-astaga!)

ko ok sudah kah mare? mesti ko buka mata kalau sya bgtau ko "JOM SHOOTING" hahhahahah.. oktober k... oktober..

i miss you jane kalang.

jenkays said...

yeah strawbery is the best hehehe..

apa punya Dr...boleh kasi saman..!tersilap urat my back..! lepas beberapa sesi urut-urutan..ada ok sikit..duduk susah berdiri pun susah..!takkan baring aja..

i am waitting impatiently for the day to come mare..!october it is..!

aku pun gilamatirindu sama kamu...lydia pilik...!