Tuesday, August 25, 2009

Aku Demam...aku Flu...tp wish I was flying...

AAaaaaaaaaaaaCcchhhhhhhooooooooooooooooo.....Sniff...sniff...

ALAMAKKKKKKKKKSSSSSSSSSS.....what happen...!! sapa lah yg bersalah menyebarkan virus flu ni...setahu aku aku lepak with keluarga sendiri dan ada 2 org..!!

Family aku sihat-sihat belaka...!!! Adakah 2 org tu yang bertanggungjawab hehehe..!! mungkin tempat yg kami p tu lah yg menyebabkan kecederaan di bahagian tekak yg dahsyat...!!tp takpe...hilang separuh stress aku..! wkakakak...threesome was awesome geng...bila kita mo p lagi ni??

FLU please go away soon..! aku ada visitor penting ni esok..! have to get well soon..! macam mo ambil off saja ni..!

-----------------------------------------------------------------------------------------------
updeted:9.30pm

fever getting worst..just makan ubat...harap fever n flu will go away by tomorow......
shud be sleeping....sudah tido kejap tadi terbangun terus susah mo tidor balik.........

doakan aku k...hope this is nothing...back is a little ok now..just a bit sore....tak suka lah perasaan sakit ni....

harap by this weekend i'll be ok...ada duta kecil mo jumpa aku ....

No comments: