Tuesday, March 2, 2010

Kurang semangat...! AKU HEBAT!!!

there's a feelin of wanting to cry lingering in my heart....it's a painfull feelin..! tapi i know i just have to get on with life as it is...I can do all things with God with me kan? (sure Tuhan masih sayang?)

i just got a memo that bertambah beban kerja...! byk gila2..sampai staffs pun tanya boleh ker bos? (sejak tau durang under me baru ada hati panggil bos..cilaka punya staffs)..
sekarang aku ni macam gila kuasa smua aku kena buat...damn damn damn
dulu satu bahagian sekarang ni macam 3 bahagian..!! shishhhhhhhhsssssss...!..aku ingat naik gunung susah...rupanya turun dari gunung ada lagi benda yang susah...!! %$^@#@#~!?!!!!

pegawai satu tu jaga satu benda and benda itu senang...!! (apa lagi aku mo cakap!!!???)

mo nangis pun ada...mo berlagak hebat pun ada....!smua perasan pun ada...mo bunuh diri pun ada..mo buat tidak kisah pun ada...!! Tuhan jaidkan lah aku superheroin...!! jadi kan lah aku hebat sehebat nya...!! tapi apart from that...aku pun bisa rasa sedih dan mo menangis....!!

(as i am writing this my eyes are swelling with tears...)

tapi apa juga kan nothing is impossible...!biar lah byk2 bagi kan ...aku kasi biar saja lah kan ..! let's be positive..! let's be a winner..! (cheh ketara betul berpura2) biar lah ..! aku mo berlagak ..berlagak aku ok..!!

lepas ni aku pun teda kawan sudah di ofis..so looks like i am all alone sudah ni...! biar lah ..! hidup ini perlu di teruskan walau bagaimana pun kan...! p mampus lah org2 sini ..!!!ambil kesempatan lah byk2...tiapalah...! korang kumpul2 lah kebahagiaan sekarang...!! biar lah biarlah...!! aku mo p back packing..!! lantak koranglah..! i'm gona have fun...(w/pun teda duit..aku blasah saja)
kalo apa2 jadi kat aku harap aku jadi hantu kacau2 durang masa durang tido...(i know i know ni bodoh..!! tapi salah kah aku marah)

ok sudah lah ...byk cakap byk dosa...!!aku tau aku hebat..itu lah korang pilih aku buat byk kerja..!! AKU HEBAT..!!!

fudnote:CILAKA org2 ni...biar lah sekarang aku tanggung berat..mati nanti korang tanggung lebih berat...!!

6 comments:

kukuanga said...

emo semacam jak post hari tok jen..
hang on there buddy. ingat.. ada 17 hari lagi.. yay! and the backpacking trip. sendiri2 beli tix ya.. credit card macam over limit dahhhhh... ayoyo!

aku rasa, after bandung, we'll never be the same again. (bikin takut kan?)
hv a good day mare!

jenkays said...

suasana di ofis semakin teruks mare...yeah...aku pun rasa we'll be new lepas balik..ada berani???

td aku di meeting boleh terasa udara dan bau2 bandung (cheh macam tau jak)

kukuanga said...

000.. the Rivermaya IMBECILLESQUE. sy pun kurang pasti. hampir macam tu la..

hahhahah... bandung bau apa ya? busuk tu jen... sejuk sikit mungkin dari kajang/bangi.

ayoyo! aku semakin bingung mengajar student. sudah angau bandung ni. semua pun sy bg ajaran sesat! astaga.

jenkays said...

ko jgn..kemarin dlm meetin i was so stress out tp tetiba teringat bandung terus macam ada cold breeeze terus tersenyum sorg2...masa tu bos bagi kerja senyum aja dong...(sah aku udah out of this world) bertahan...bertahan utk 16 ari lagi..!!

DC10 said...

woohoo... everything going uphill tapi at the top jumpa bandung kejap... hmmm tu lah yg buat mau berlari naik atas... jumping over hurdles... glams u hang on in there k... blh buat tu phil 4:13 woohoo... Dear Lord help us all!!!

jenkays said...

ya He is indeed wonderful.i think kalau bukan bandung i wud have gone crazy...skrg kalo strees saja just think of bandung !!! teru senyum2 sorang2