Thursday, March 4, 2010

Hati harus kebal...


I just have to be extra strong...I just have to put on my superhero mode....!


Tiap2 pagi bangun dengan perasaan aduh..macam mana mo survive ni...!! tapi tiap2 pagi ada a voice whispering "you just have to be strong"...!! I can do this kan??yes i can...!! (pada hal dalam hati meronta2 tidak tahan sudah...)
k i finally did isi SPA k...! dulu tak hairan pun...macam malas mo tukar kerja...! tapi sekarang rasa macam mo cuba sudah lah....(kamon guys..doakan gwe k)..i am finally sick and tired of being push around...byk bagi kerja...lagi ada hati mo cakap aku takda kerja..! damn lah...! tapi tak pa lah aku sahut cabaran (mo muntah bila fikir kata2 ni)...
yang paling disgusting ada lah...since smua reshuffling...ada lah staffs start lah panggil2 me BOSS..... durang ni shallow betul kan..!! come on lah...3 tahun k sudah kerja dgn durang...!! hari ni panggil aku boss...! wipe my ass lah..!come on kasi a bit dignity kepada diri sendiri lah....!! i hairan juga ada org suka di ampu...wat do you get out of it ah??? how come ada org so low kasta ah???(serius i tell you..dari start kerja sama skrg paling tidak suka ampu2 org) patut lah aku tak naik2 pangkat dari dulu kan..!! tidak apa lah...i only wanna please 1 person and that will be my God...
i really2 need strength ni sekarang utk live my days...rasa macam impossible betul...takut juga bila pikir mo tukar kerja...! tp malas sudah dengan mindset shallow hall ni....smua positive..i wanna tukar angin lah..!! harap by the end of the year...ada sudah something...! so kengkawan kasi doa lah aku k...! i need it...i need strength...aku rasa kalau teda...lama sudah aku terjun dari tingkat 11 ni...!( tp kalo mati..tidak dpt lah aku berjalan2 sama kabigans aku)
hari-2 aku kerja dengan pikiran positif...hari hari aku p kerja dgn senyuman di muka (tp pahit dan sakit di hati)...fuh i so wish i had somebody to lepak hari2...ketawa2 sambil nangis2....
HATI SILA LAH KEBAL KAN DIRI....
fudnote :aku bukan lah superman, aku juga bisa nangis...

3 comments:

kukuanga said...

jen..
sy pun macam mau isi balik SPA ooo..
bukan pasal i dont like it here. pasal i mauk balik kampung! (macamlah ada gerenti, minta spa balik dapat balik kg. sekali... p KL pulak.. nah kau)

semoga, udara bandung pagi ini semakin terasa di hidung mu. wakakakkaka!

jenkays said...

i love the place..but i just hate the people that comes with it...! kipasan bontots semakin hebats today..i just hate it..!

hari ni sungguh sibuk sampai tidak sempat menghidu udara...!

DC10 said...

keep holding on glams :)the best is yet to come