Monday, February 23, 2009

yikes...naik 1kg da...

Sepak pintu...hentak kepala kat dinding...!!!




hari ni timbang diri sendiri...............ADUHSSSSSSSSSSSS...naik 1 KG................ tiap hari isnin adalah hari timbang sedunia at my home..last week sudah naik 1 Kg ni hari naik lagi ...apersal ni!!!!!!!!!!!!!!!




takkan lah sebab aku makan satu kali saja weekend..terus 1 kg naik wo...dahsyat lah tu...

blame it on si Encik yang belanja aku starbucks hari sabtu tu...aku memang tidak mau..tapi di paksa order wakkakakaa...jadi terpaksa akur dengan permintaan !!....bukan suka minum starbucks2 ni...hahaha..tapi kalo kena belanja apa leh buat kan hehehee....







aku ada makan ka saturday??? :P...hmm rahsia tiga anak dara dan tempat pun di rahsia kan...hahahaa...



lahong...it's PARK k not PUB.....hahahaha...lucu bangat kawan aku ini buat lawak spontan...!!!

Dialog dalam kereta WMP4979 bersama tiga org pompuan yang perut lapar:

J: Aku tunjuk sama korang tempat best k...(sambil merempit)
L: Mana..?
J: oh by the way sini ada Park...tapi aku belum explore lagi...
L: Best..best itu tempat yang ko harus tunjuk sama kami..
J: huh???
L:ya lah..best ni ...PUB..
J: Haishhhhhhhh...ko ni...aku cakap PARK lah...P.A.R.K... BUKan PUB!!!!!!!!!
terus suasana riuh rendah dengan ketawa kanak-2 riang...!!.

(Notice org ketiga tidak bercerita...habis itu first time dia lepak sama aku...haishhhhhhhh...terus rosak nama aku...)



P/S...aku ingin slim seperti gambar di atas...hahahaa...tengah obses kan dengan diri sendiri ...kena lah start from the permulaan...so terkeluar-2 lah gambar-2 baby-2 ni hahahaa...k chows....have to work ...WORKKKKKKKKKKKKKKKKK

No comments: