Tuesday, February 24, 2009

another emo post...!


Tetiba emo today...


I don't know why but i am kindda piss off today with a friend yang meminta tolong....How far will kita go dalam tolong friends? I know..i know i shudn't be even thinking about this..and rather just shut up and just do it!!!


Guess i am just an OK friend...hmm what's gotten into me...dulu tak kisah pun..friends are like treasures to me..susah mau turn down permintaan..but like now, i macam will have second tots pulak...
then again...how many friends juga will do the same to me...dalam hati now is ala...kalo good friends pun akan cakap sory can't help you...!!entah maybe just cara org itu minta tolong as if like demanding and then ordering me to do it...kadang-2 harap juga org macam ni berdikari sendiri...common lah perkara kecik buat lah sendiri...if you are asking how small the thing is...1. Buying post express..??????????? WTFISHHHHHHHH...!! common lah tak kan lah aku nak beli post express and then send it to u yang 60km jauh nya dari kajang...pleasssseeeeeee lah... lepas tu every hour call up tanya sudah beli ker tidak...!! aduiii...tolong lah...!! lepas tu suruh p all the way to her place to help her....bukan suppose to be the other way ker..!!
oh no i am like omong kosong sudah ni...!! but rumusan,kesimpulan nya...! aku malas lah dengan org macam ni...bukan aku tak mau kawan lah...tapi ada batas juga aku punya kesabaran...and don't take advantage of kebaikan yang sudah pun berkurangan yang ada...tapi as you all know me hahaha..esok adalah hari baru mungkin i will change my mine hehehe..and will help hahahaa...argggggghhhhhhhhh I hate myself!!!!!!!!!!!!!!...best lah org ni...short of money just tanya ...in need of help just suruh-suruh...perlu teman bercerita senang-2 saja call...sungguh i envy...salute pun ada...
sudah lah...kalau mo cerita byk lagi mengarut nanti..!! friends like this lah buat aku sedih...call when you need ..cheh..sick lah..!! aku pun terus turut sick bersama menjawab call juga...!!
k lah enuff lah for today...mungkin sebab tak dapat download stress kot today...!!i just got to know the last of my datuk tengah tenat sudah...just ready saja for the worst...(dlm hati oh no here we go again)...i know i have to be strong...i have to be ready!!..i will get over this patch of time...wish me luck...

5 comments:

kukuanga said...

dei..... ni lagi ni kes bikin tensen... aiya jen, u really need to learn how to ignore ppl. hahahhahahah... (maybe its not in your good gene).

jenkays said...

knp aku lambat baca this ah..i just mesej and say i will do it either tonite or tomorow hahahaa...entah lah bikin kesian bah itu org...kesian-2 sama org siapa kesian sama me kan..sucks...!! kesihani lah aku ...ahahaha..!!you gonna love my next post pare..!!

Dy said...

ini lagi lambat comment ni... gosh.. sometimes, when we DO NOT help people, we are indirectly helping them to GROW UP! GOSH!... me on fire, so many i have no compassion in my heart for people who refuse to help themselves!!

jenkays said...

guys..help me help..hahaha..maybe we are just being use to do simple things ourselve and refuse to minta tolong...terus kita anoyed bila org minta tolong benda-2 remeh temeh..!!

Anonymous said...

Жизнь налаживается когда пакетик чая становится действительно одноразовым
!!!