Monday, February 16, 2009

Free..and hidup perlu ada wawasan

apa benda itu FREE...percuma...??bebas??


teda lah benda yang free di dunia ni kan...p toilet sekarang ni di KL pun ada rate....ada RM5,RM2 ada 30sen 20sen...mau download dari sistem kita pun kena bayar ya...mahal lagi tu...


apa lah yang aku merepek ni...hahaha..tapi takpa aku sebenarnya mo explain perasaan being free act..tapi lari topik lah pulak sebab gambar free itu...ni pun sudah lupak apa mo dicerita in hahaha...hari ni byk benda berlaku lah...otw p kerja tadi tetiba ada perkataan hidup ini perlu ada wawasan..terus tersengih-2 seorang-2 pulak dalam kereta hehehe...mesti kalo org perasaan cakap gwe ni udah gila hahha..dunno why tapi tetiba saja terpikir hahaha...terus dengan wawasan lah konon today...lupakan tlah lalu and menuju ke arah tujuan hahaha...byk juga lah dengan bz2 ofis mau di audit...and dengan pelakon-2 tambahan..eh bukan handalan di opis...time-2 ni baru mau tunjuk rajin ...terus membuat gwe fedup...diorang ni kalau mo menceburi bidang lakonan knp tidak p audition dulu ah...kenapa harus kerja di ofis...buang masa saja...terus aku ni pun kadang-2 turut juga menjadi pelakon sampingan...hmm..u guys won't understand if ur not in my shoes...hehehe..(size 6 yer)...kdg2 ada rasa badan saja di ofis tapi otak entah di mana...sbb malas mo pikir punya pasal and malas mau campur juga.....
hari ni juga byk lah kabar yg kurang enak yang di dengar in dari beberapa org...mula-2 mau buat tidak kisah tapi hmm tanpa di sedari ada effect juga lah sama jiwa...dan hati...tak tau juga apa tujuan org2 itu...tapi malas lah dengan org seperti pengecut.. kalau berani bertemu lah face to face jgn main postmen2 bah...last2 aku pulak kurang enak dengan postmen itu hahah..percuma postmen kena belasah wakakkaa..sori ya...aku minta maaf di sini saja lah w/pun aku tau dia tidak membaca ini...mungkin dia ingat cara dia boleh kasi baik keadaan tapi tak tau making it worst...shoudn't have told me hehehe...
oh ya kepada yang membaca ini blog sori ya if you all jadi confuse....hahaha..ini sekadar luahan perasaan jer...aku bebas kan tulis apa yang aku rasa hehehe...kdg2 best juga luahkan sama blog sendiri ...sebab kalo sudah share sama org lain macam menyesal pulak...
macam knp lah bagi tau itu org...wat she/he care...sori ya kepada sapa-2 yg aku luahkan masalah ...siapa suruh kamu ada di depan aku hahahaa...tapi ternyata bila sudah cerita aku macam feel menyesal pulak bercerita...hahaha...k lah lain kali aku cerita sama Gil saja lah (rujuk cerita 14 Feb)

oh ya hari ini aku membuat keputusan utk kurang kan facebook dalam hidup aku..tak baik utk kesihatan lah main pesbuk ini...kasi sakit hati kadang-2 ...ni tidak tau knp..heheh..tapi macam aku kadang-2 sory to say..menyampah juga tengok muka-2 tertentu hehehe..so itu lah sedang mengelak lah wakakaka...(i know...i know tak baik...well i am only human...punya perasaan juga) i know this is childish...tapi mungkin utk sementara lah biar lah aku berlagak spt sorang budak yang naive hehehe....selalu berlagak jadi org ok saja...penat lah...kdg-2 sampai tidak mengenal diri sendiri terus...terus confuse seketika...hahaha...k tomorow a new day...i wanna be ok...org yang berwawasan...i wanna enjoy my life ( i know ada batasan nya pare...don't worry LOL) wanna enjoy my work (ni kurang pasti gi mana utk capai) learn to enjoy people around me (cuba k cuba...) and another thing....tidy my room more ofter (wakakakak ..dy u know wat i mean...rahasia antara kita berdua k) apa ni ...macam azam baru utk tahun baru yang lambat wakakakak...!!!!!! sekarang saja ni esok belum tentu aku ingat apa aku tulis ni wakakaka...

kepada fren yang selalu aku bercerita..sorry ya...tidak bermaksud menyusahkan kamu...aku tak kisah ko tau rahasia aku...sebab aku senang bercerita dengan kamu...dan mungkin sebab ko STM hahaha... aku pun kurang pastti kenapa..masih tanda tanya..??nanti dapat jawapan aku bagitau....sori geng...aku akan cuba mengurangkan k...tp aku iklas berkawan ....

wish list:aku ingin menjadi seorang yang happy2 selalu despite keadaan sekeliling...sama punyai kawan-2 yang iklas mendengar masalah aku and tidak annoyed dengan masalah aku......

No comments: