Thursday, February 26, 2009

Something I read and i was amused by it...

mutual friends


kalau kita berkawan dengan kawan pasangan kita adakah ia
petanda yang baik? selalu aku tertanya-tanya.
kalau break up, kawan kita tu nak pilih side mana?

atau mereka tak pilih side dan terus berkawan dengan dua belah pihak?
aku ada share mutual friends ngan bekas teman lelaki aku yang dulu.
kami masih baik, tapi jarang berhubung.
takkan nak baik2 lagi. orang kata, bila dah break, tak payah baik2 lagi.
takut sakitkan hati banyak pihak.

kadang2 betul la orang kata tu.berbalik pada isu kawan tadi,

kami memang share ramai mutual friends.
tapi sebabkan aku yang pergi berkawan dengan kawan2 dia,
so, sepatutnya aku patut tau, mereka mesti side bekas bf aku kan?
dah kata bloodbrothers. oh tapi ini bukan casenya.
aku masih baik dengan kawan2 dia wlupun takda la begitu rapat kecuali beberapa orang.
kami kan share kawan. tapi takpe, aku memang suka share kawan ngan orang.so,
bila mutual friends terlalu ramai,
kadang2 ada benda yang kau rasa kau tak patut tahu pun kau tertahu.
contohnya, bila kau kawan baik ngan bestfriend bf kau,
apa2 yang bf kau buat, semua sampai kt kau. t
ak payah pakai friendfinder, tak payah sibuk2 nak tanya,
mcm automated system lak.
kalau bf kau jenis yang baik, kau suke la.
tapi cube yg kasanova? tak ke sembilu kasih?
dulu bekas bf aku selalu tak senang aku baik dengan kawan2 dia.
bukan sebab dia buat hal, dia sangat baik.
tapi dia takut aku sangkut kt member dia. ada ke patut?
bak kata next top model tingkat 5,
macam geli lah amik bekas kawan sendiri.

Hari sabtu ni trial hebat aku...perlu kah aku pergi atau perlu kah aku mengelak....ironic kan...to go to a party yang dua-2 akan ada....awkward...aku tak kisah actually...tapi tah ada feelin peliks...sampai tahap mana boleh buat-2 dunno....

so, mutual friends tu bagus ke?


saja felt this topic was interesting to read...di adaptasi dari blog org...complicated terus kan keadaan...??Don't know why i paste this here but saja..for reading pleasure...sudah takda topik tahap gaban katakan...



futnote: rindu lah mo p shoot this...it you realise blog aku sudah menjadi benda-2 yang tidak bergambar hahaha..sebab takda gambar baru...!!

No comments: