Monday, May 18, 2009

Weekend + One Day...Stress Detoxing...

Frustration...givin up...

Camera...capturing...
Friends...just being there...
picking up one self...

trying to be NORMAL again!!



terima kasih kepada geng karoks simpanan..!! for spending 2 days melayan perasaan sama stress gwe...(kepada geng karoks utama...weii kami pun boleh buat konsert sendiri tanpa kamuorang!!)Uolsssss tau penat weolsss..kerja parttime di ceria box...uols tak nak jemput weols buat konsert ker kat KKbox??overseas gitu...

betul-2 rasa detoxing...!!rewarding diri sendiri..knp aku rasa byk pulak kita buat kan dlm masa yg singkat!!i simply just LOVEEEEEEEEee the trying on bajus part..(sayang sama ko la fread jadi advisor...) AND no i didn't go back to buy the outfit i crave for!! kita tunggu minggu depan k...minggu depan aku akan p beli hahaha..!ko dua punya pasal aku terpaksa jatuh cinta kepada benda2 yang aku tak tau aku perlu kah tidak...macam almost abolish my wardrobe!!

7 comments:

kukuanga said...

thanks sama ko jen. bawa kami jalan2

dy, marche... sgt best!

genks! (jen and fread) korang nyanyi ngetop gitu...

jenkays said...

NGETOP BANGAT YA!! mini konsert gitu..!
thanks to you both juga ya...aku berjaya lupakan depressi aku..!tp ko dua buat aku sengsara...tidak makan kita kan..!! makan entah apa2 sj...desert la konon..!

Dy said...

togou - kan kan kan??? dont you just love marche?? :) I love it too! :)

kukuanga said...

dy, i love the curve.

aduh.. jen.. lupa bagi ko earings yg kita beli di sana. nanti ko pki d manila yaaa.... sorry. betul2 lupa.

jenkays said...

i was waitting bila lah u mo bagi me :P kihkihkih i love the curve too..!!tapi kena p dengan org yang sama kepala

Dy said...

me too me too!!! love curve! :)

jenkays said...

Love the curve dy...tapi perlu stamina and self control lah to lepak saner tu..and yg penting perlu kengkawan yg beshhhhhh..!when is your next trip??:P
strategy makan n lepaks dari hujung ke hujung