Thursday, May 21, 2009

RELEASEEEEEEEEEEEE............

TENSI - SEPAK-2 BOLA- KAROKSSSSSSSSSSSS!!!

terus kembali mode:

GILA-GILA...

HATI GIRANGERBLE


Frd...aku ranking kan ko kawan yang ngetop carta lah setakat ni SEBAGAI KAWAN AKU yg COOL BANGAT!!!


aku tau sekali lagi statement ini akan mengundang hati kurang puas antara yg lain..! bah masuk bertanding lah kalo mo..fread sudah menang season ini!! wakakkakaka...thanks Fread menemani ... i love you fread....i love u so much !!
*jgn ada keraguan dan kegusaran tentang post ini k.ini hanya award sementara sahaja...dan jgn pulak ada kesangsian yang aku sbenarnya ada sahabat yang lebih TOP dari award ini..!! yang dia tidak layak utk bertanding sebab dia memang ngetop dalam hati..!Babe... i love you more...!! :P needless to award any award because there is none that can describe!

4 comments:

Dy said...

hiakhiak! Enggak! Enggak ada perasaan apa2 melainkan setuju aja dgn ranking si fread gitu!

Right person, right time, right place :)

kukuanga said...

enggak apa..
season depan, aku akan bertarung habis-habisan.. (mengampai rumah ko jen..nah.. baru kau tau..)

fread! congrats..(nanti sy kasi beli dia medal)

hahahah!

jenkays said...

usah direpot-repot...smuanya pasti ada peluang nya jika bertarung..!tp setakat ini Fread lah yg menang...terus i can't but to smile till today..! aku tensen berabis sampai mo terjun bangunan smlm tu tapi sekarang tidak sudah..

jenkays said...

lupa mo cakap..congrats fread :P