Tuesday, May 26, 2009

Heavy Steps everyday..

I am feelin so burn out this few days...hari hari sperti susah mau melangkah..hari hari spt susah mau teruskan..!aduhhhhhhhhh...letih lah...rasa macam tia guna melawan saja...!kadang2 rasa mungkin mereka tidak menganggap aku sebagai manusia yang punya perasaan...manusia yang punya hati...yg pandai sakit...yg pandai marah...yg pandai kecewa...

tak palah...w/pun tidak sama pegangan hidup dan agama...aku biar saja la..bukan hak aku utk menghakimi siapa2...biarlah kena tindas..aku hanya ingin cari makan...!ingin cari duit ...!ingin teruskan hidup...

just plain tired of people around me....aku pun perlu hiburan..aku pun perlu pujian...aku pun perlu bantuan sebab aku manusia biasa...

step by step bah kan...day by day...biarkan saja lah mereka mereka itu ...

can't wait lah for excursion away from this place...away from people that don't give a demn...10 days that i can't wait...sorry in advance geng kalau aku bersikap liar dan tidak dapat kawal diri sendiri...aku perlu release...


*masi terganggu dengan kesakitan gigi ku...

No comments: