Friday, May 29, 2009

Flying away to recover...

Perasaan confuse masih ada...wat am i doin...tapi tak pa lah jarang-2 buat begini..!! maybe being with people yang sangat familiar sama me will help...people yang kenal betul sama aku..and know wat i am feelin right now...tak payah korang buat apa-2 tak payah aku cerita apa-2 korang sudah tau knp...

last nite just hanging out with a friend really help me lots...terus ada detik perasaan yang..eh mana sudah kemarahan dalam hati...sudah lupa hahhaa..really.!! really!..tetiba boleh forget!...apa lagi tunggu ni mlm!! berjumpa dengan kabigans aku..!! fuh mesti tidak ingat dunia terus hahahaa...

thanks FRIENDS...aku ok sudah sikit...

ramai org ingat i just need to share sama org kasi cerita sama org what happen baru ok...hahaa..tapi kali ni babe...perasaan marah dan sakit hati sampai tidak terkata...hahaha..just forget about everything lah...aku mo terbang-2 sekejap...p tempat yang familiar...tempat yang "disayangi"... (sini macam tanah haram saja bagi aku...kiri kanan org tikam-2..kiri kanan org salah sangka...kiri kanan org don't give a dem..rasa nya kalau mati pun dorang lagi gembira....mulut dorg ni memang macam ingat dunia ni selama nya...TAKPA LAH..MEREKA INI MEMANG HEBATS...AKU SALUTE SAMA DORANG NI...!!)

stress note to myself: harus belajar self control..and juga don't give a dem sama org2 yg don't give a dem..

No comments: