Wednesday, May 13, 2009

HATI LEBAM


today byk berlaku perkara-2 yang dahsyat dalam otak dalam pikiran secara fizikal secara jiwa...

1. Kena audit ISO
2.sebab no.1,terkejar-2 siapkan file2....(ini terjadi bila staffs semua anggap ISO bukan kerja diorang)---SHAITSSSSSS...time2 ni jawapan standard keluar...takda cik jane file memang takda...atau saya baru kerja sini 2006 saya taktau....WTF..!!aku pun kerja sini 2007!!! boleh kah aku cakap itu juga?demn
3.Hari ini aku kena maki-2 apek dari china dpn smua org opis...demn agent pelajar..!! (something that i wanna erase dalam sejarah kerja kat UKM ni)
4.Gusi ku sakit gila-2 sampai mau mati...(tp ini aku tahan saja dlm hati...nangis pun dalam hati...then makan painkiller sama panadol byk2) tp lagi sakit bila org keliling ko tak paham ko sakit...INGAT AKU MAIN2 kah!!!
terus aku rasa hati aku lebam(bruise)...hati aku kering...hati rapuh...hati aku sedih...hati nangis....tapi tak pa...!!!!!!AKU Anggap ini dugaaaaaaaaannnnnnnn yang penting 1 MONTH from now aku akan ENJOY..ENJOY...ENJOY....HUHA...HUHA..HUHA.......

I REALLY...REALLY NEED A BREAK!!

(aku bangga hari ini...aku habis kan diri dengan diri sendiri ...luahan perasaan pun dgn blog ini..biasa sudah luahkan kepada kengkawan..!! tapi hari ini aku diam..aku tenang..aku biar...sebab aku letih ...aku penat..) ESOK episod baru...LUpakan saja today!!

No comments: