Sunday, May 24, 2009

Tugu Drum Circle with En Baharin!!

Just got back from the Tugu Drum Circle..even though today turn up was not much..! but i kinda seriusly consider joinning them routinely just to have something to do sunday evening!!...agak malas dan letih utk berkata2 so just let the pics tell you guys wat's it about...
oh ya...i went with Baharain!!..bahar...whom i have never met before...we only chatted on YM for almost a year already...don't know wat drove me to finaly meet him in person...but had fun..!! shared lot's of things about phototaking!camera! wow...berjaya gak meracun mamat ini dengan 70-200mm..kihkihkih...well bahar welkom to the geng yang ingin kan lense ini :P
he wanted a pic with this lense..!! so i took it for him!! semacam terorist kan muke dier ni!! hahaha..ganas wo...:P
suke lah..ada gak kawan suke meniarap amik gambar!!! selalu kena gelak saja bila buat ini..!! Nice Knowing you Mr Bahar...next time kita jumpe2 lagi yer..!

FUTNOTE: Mak aku selalu pesan jgn keluar-2 dengan strangers...tp kenape hari ni aku keluar dengan org yg aku tak pernah jumpe selama ni?aku pun tak tau..aku pun masi blur tentang apa aku buat tadi! but i had fun knowing someone new...tak salah kan tambah kawan!



dah mulai utk hidup kembali...bernafas sendiri...moving on...!

4 comments:

kukuanga said...

i like pic #6. #5, blurring effect bikin sy tension tengok (i want to see the guy's face!) apara u kawan..

ni, mana lagi terrorist ko p bekawan ni jen? (baca dengan nada mengada-ada.. gedik2 gitu. seriously.. ok kah the guy?.. mcm kin takut jak muka dia.

jenkays said...

heheh..macam van diesel kan sikit2 tu guy #6 tu...terpegun aku dgn dia smlm..! ni saja gambar dia cute bah..lain dia serius saja..!
ni "kawan" baru jumpa smlm hahaha..slalu chat saja..smlm tia tau knp tetiba ajak dia p sama2...gilers kan..!cam terorist kan hahaha...best la kawan sama dia..baru jumpa pun macam kenal ages..!

kukuanga said...

astaga! after mentioning van diesel, baru i realize... astaga!

u really should kasi gambar dia yg serius n yg ketawa ni jen.. baru boli buat comparison.. heeehheheheh... macam mau mengundi model of the year plak kan?

ya.. u shud.. cari kawan yg best melepak la jen..cari yg satu kepala..tiak boring gila....btw, pare, aku sik nangga agi my flight tix balit kch. i think its malam 22nd. dont know where i put it.

and manila mari about 20 days more..ayoyo!

jenkays said...

apa boleh buat togou..belum ku temukan rakan yang sejati utk melepak di sini ni..!
bah nanti upload muka dia masa dia serius...