Monday, May 11, 2009

Aku lumpuh!!

Pernah kah korang rasa marah dan sakit sangat sampai tidak dapat berpikiran waras....

itu saja dalam fikiran..! tadi masa meeting pun i cannot concerntrate...!! macam rasa mo tumbuk2, ketuk-2, blasah pun ada....mau catat minit pun tia dapat....lepas saja meeting habis...!! aku ambil kunci kereta and chow...

tadi aku drove in a rage..penuh kemarahan this time i gotta do something..!! tidak akan berulang lagi..!! dia buat hal lagi..!!kali ni once and for all...kena ajar sikit lah...tidak boleh macam ni...nanti aku pulak yang susah..!! org yang kasi sakit hati kita mesti kasi beres kan ...nanti dia buat lagi..!! last month dia sudah buat hal...hari ni pun buat hal..!! tension aku...!!!

tapi semua nya sudah beres sudah..aku pun sudah balik ofis..!setelah slow talk sama cucuk sini cucuk sana..!! semua nya sudah ok tapi ok sikit...cuma kebas-2.. biasa lah masih terkejut kan..!!
all this commotion sebenarnya kerana....

sakit gigi ku datang balik ...demn...i can't fee half my face and tongue..!! setelah cucuk2 6 cucuk bius...and drill sini drill sana..!! then tampal-2 aku rasa ok sikit..but the only thing is aku rasa aku macam lumpuh..minum air pun tidak dapat...cakap pun tidak lancar!!

k lah ..mungkin effect bius kot otak aku pun biul..! so talk to ya all later...

2 comments:

kukuanga said...

aha.. been there... rasa macam mau smash kepala pigi dinding pun ada.. itu belum lagi start sakit kepala yang menekan macam mau pecah!!!!!!

SAKIT!! my sympathy pare..

jenkays said...

sakit sampai rasa mo ketawa..boleh kah tu?