Tuesday, March 31, 2009

Aku GILARINDU sama mereka ini...

Gila mati rindu lah sama korang...


tadi i watch a cerita indon...yg tetiba trigger feelin rindu bangat sama korang ...rasa bodohs...blame it on PMS kot....kalo korang ada sini sekarang mesti aku peluk-2 smua nya...nak huggies (bukan pampers k....not funny at this time)

ramai kengkawan yang baik juga...tapi aku tetiba rindu bangat sama group ini....mungkinkan sebab kita byk lalui benda-2 yang sama w/pun tidak bersama...byk buat kerja gila bodoh bersama...hahhaha..you know my limitations...but still pour it on...lepas tu ada cekak pingang marah pulak...tapi masih juga menghantar ku pulang dgn selamat ahahhaa....sometimes u guys will threaten to black mail me too and i know you guys are there to tell me when my jokes are not funny..when my helpfullness is not helping at all...and tell me off when i need to be tell off...sad even bfore aku cerita kisah sedih aku..(lebih-2 lah pulak korang sedih)i don't need to tell my probs...u guys just will know when things get crazy...and u guys are happy when ada kisah happy tentang diri aku...aku belom nangis korang nangis dulu....dan byk lagi...itu buat aku sangat sayang sama kamu orang..dan aku tau korang hanya sejauh satu sms...(w/pun kdg-2 ada yang delay telecast sms terus meminta ampun hahaha)


serta kan gambar yang sangat di benci oleh semua hahaha..seksi2 bangat smua....tapi ini aku rasa antara sikit gambar yang ada kita smua plus aku hehee..

aku cuba cari gambar-2 yang ada kita smua yang zaman kegemilangan kecik giler-2 dulu tapi tidak jumpa...koleksi bukan digital ya dulu hehehe...

k lah...pesanan penaja hargai lah kawan-2 anda k...smua pasti ada pengalaman yang baik bersama seorang kawan...jgn lah bila ada yang gone baru nak sedar...kawan biar ramai...musuh tu biar datang sendiri jgn dicari...esok lusa siapa yang tau kan...so, gengs..Ni bukan pesanan tipu sempena April fool k ni ikhlas...thanks for being a fren...


Nota isi hati:Aku tau post ini..mengundang kontroversi kepada yang tak disebut...Jgn kecik hati ya kepada yang takda dalam gambar...aku sayang sama korang juga ya...asal ko di gelar sahabat aku....aku sangat menghargai kamu...(tidak tau kalau sebalik nya)takpa lah..tidak mengharapkan byk...tapi yang pasti i am an ok friend....

kalo korang rasa geli baca statement diatas...hmmm..guess i am just an aquintance to you...!

8 comments:

Dy said...

Kecik ati eh aku not one of them. but... oh well...

pssttt... you are MORE than an OK friend. You're even friend to a little one "MY Friend, Aunty Jane"

jenkays said...

weii...dah ku jangka bah ko akan keluarkan statement ini...tapi perasan sik kita duak sikda gambar bersama hahaha..aku ada cari jugak tapi sikda...ko kawan aku dikala professional bah dy...hahaha..!!opps kelak ada org lain merajuk pulak..!!tu lah baca betul2 nota2 akhir sudah ku explain...

yeah u really think so?thanks...i miss my little fren too...jarang ada org obses kan dengan diri aku..haha..

kukuanga said...

"aw.. aunty jane!" ingat cara c noel ckp. best tu bunyi dia...

happy april jen.. dy.

dy, x perlu sedey. ko kategori agi atas. kami semua yg kira belum kena upgrade tu. kalau c jen rindu ko, immediate rindu sama noel jua. so, kira double rindu lah sama ko... kan?

Dy said...

haha. Gou. sik. normally it's the other way round bah. pple rindu noel more. and i dont blame them. hiakhiak.

kukuanga said...

hahahah... u should know dy, we are all gurls..mestilah cas lebih tertarik ke boy. especially when the boy in case, handsome like ur noel. nah...and he's what? 5yrs ol? nah... mati kau dy in 10 yrs time... girls cari2 dia tu. ahhhhh...

jenkays said...

i have to admit aku rindu ko dulu baru aku rindu noel dy..!! wakakka..don;t tell him hahaha...
we gone far together dy...!!tak leh express geng keras kita ni...dari puasa-2 sampai tak dapat button jeans hahaha...ingat kat lawas dolok?wakakaka...and the days aku hide kat rumah ko.. lepak-2 when i lonely..!! aduhs...takdapat ku lupakan heheheh...susah senang kita bersama sdh..heheeh...jgn ko buang aku dari list sahabat ko...sebab aku enggak pernah buang ko dari dulu wakakaka...

Dy said...

oh no!!!! habuk masuk mata!!!! tolong!!!!

air dicincang takkan putus... this peribahasa tidak semestinya for sedara mara jer... it's for friends who just refuse to give up to email, sms, or just bug when the other just want to vanish from the world.

Thanks for what you've done.

jenkays said...

pakai eyemo...!!:P...guess i am just one fren that you can never shake off dy...!ko buang kah..ko cincang ka..ko tampar ka..aku datang balik juga...tapi kalau satu hari nanti aku tak cari ko..ko datang lah cari aku yer..!!mana tau aku yang hanyut...!!bukan selalu kuat utk melawan arus..:P...

aduhs ko buat aku pikir tentang siapa kawan aku sbenarnya hahaha..!!well no hal lah..no harm to kawan ramai org kan..lantak lah they macam ne with me..i just wanna be an ok fren