Friday, April 3, 2009

Kenapa aku rasa cemburu melihat ini...!!

Pagi.2 masuk opis and then buka email....ada email masuk...bila melihat....Tidak paham feelin macam ni....tetiba rasa cemburu...tetiba ada rasa menyampah...!! hehehe..semua ini gara gambar-2 di bawah...:








email itu dari bapa kesayangan yang berada di luar negara...cheh pandai menjeleskan org juga ini org tua ya...takpa-2 nanti bulan 6 aku p manila aku akan kirim juga email sebegini...tunggu lah...

parents aku dengan bakal menantu ker? kihkihkihkih


tidak salah kan kalau anak dan bapak saling cemburu antara satu sama lain hahahaha.....


p/s don't get me wrong i love my dad...hehehe...and he adores me :p...we just have this rivalry sebegini....dia sengaja mo tunjukkan dia p oberseas dan dapat camera baru...!!!

4 comments:

Abidin Agan said...

cepat.. photoshop gmbr ko di belakang dorang.. mesti tekezut tu nanti...

kukuanga said...

hi jen.. sudah2 lah tu dengan ko pny jeles.. hahahhahahahahhah!

jom lah bah pigi sana. it's not that far juga kan? hahahahahahhaha!

tiapa, ada bulan 6 bah jen...

Dy said...

adeh eh... sakit nyer jiwer... :)sabar iyer jane... heheheh.. later bulan 6, giliran me oso sakit jiwa... kekekekek...

jenkays said...

sungguh bernas lah idea ko abi..!! aku akan buat ni..biar kasi jeles lain yg teda dalam gambar pulak hehehe...the wonders of photoshop...
pare...memang tiada kesudahan bah rivalry aku sama bapak aku tu..!! u know him juga kan..aku jg sperti dia selalu macho dalam setiap keadaan :P

dy..dy..bukan maksud utk menjeles kan ko bah ya...saja sharing the joy :p next trip...OZ and NZ k!!!