Wednesday, March 18, 2009

Bila...AKU SUDAH TIADA...

ada lagu best yang tajuk dia BILA ...AKU SUDAH TIADA...!! (korang search lah sendiri k) hahhaa belum ada masa mo post sini..!!

tetiba pagi2 teringat lagu ni...then lepas a few perbincangan yang GILORSSSSSSSSSSS...!! bagus juga write about it kan...!! ada kengkawan tertentu yang konon nya plannning for funeral diorang ni...i know we're crazies...but yeah topik best juga lah...!! ada konon mo mati di bulan March !!!..apa lah spesel bulan March ni !!..ada yang mo country music kena main masa funeral dia...ada pulak sorang ni mo theme colour purple ....wakakakak...black is boring !!! (i tot funeral pakai white leh) INGAT NI WEDDING KAH !!!??? hahahahhaa...

tentang email-2 yang tengah hangat dalam inbox sejak beberapa hari ni...i think itu smua gimik lah...!! jgn tertipu dengan salesmen "kasih pura-2" ....i am so ..so..BAD..!! hahaha..ya lah sakit hati juga kan...!!! ( sorry for you guys yang kurang kepastian tentang hal ini..nanti aku cerita secara personal)... takkan mo tunggu ada member mati baru mo close dengan lain ...common lah!!!!!!!!!!!..TOO LATE!!!!!!!!!!...email pun entah apa-2 like org lain yang bersalah pulak!!!!!!!!!!...%&^*&^*%*&(^!!!!
i pernah tulis ni in my friendster blog:

Setiap kali mereka perlukan aku,
aku ada.
Setiap kali mereka menangis,

aku ada.
Setiap kali mereka kebolosan duit,

aku ada.
Setiap kali mereka mencari hiburan,

aku ada.

Bila aku yang perlukan kesemua di atas,
mereka hilang.
mereka lenyap.
mereka beralasan.
mereka menyorok.
mereka lupa.

Kalau tulisan ini dianggap mengungkit, fine.
Kalau tulisan ini dianggap tidak ikhlas, fine.
Kalau tulisan ini dianggap aku sengaja hebah-hebahkan, fine.
Aku sudah terbiasa.Terbiasa dengan sikap manusia.


tapi tak apa lah...kita ni kan kawan yang PRO hehehe..we a PRO in doin everything kan...PRO HUHA...(ini aku sudah graduate rasa nya hahaha perlu upgrade saja)PRO KAROKS...(yg sering merosak kan lagu hebat-2)...PRO DANCERS...(terkira kah yang dulu tu??sumazau bah tu kan wakakakaka)....PRO JUMPER (termasuk lah ni)...dulu pernah jadi PRO WARRIOR...(mau juga tulis wakakaka...gagah perkasa lagi kan dulu!! sekarang masih juga just resting kot hahaha...)

2 comments:

kukuanga said...

ui jeng...
macam ku tahu rakan subahat mu.. heheeeeee.. (meleret senyum, gigi sakit!)

bulan march lah best. bukan musim hujan. petang2 ujan... so, kalau kena tanam tengahari, manatau, petang ujan, boli tumbuh.. and its not bulan yg bz dengan celebration. at least, the funeral jadi kinda 'celebration' jua kan?

nah... cukuplah kita emo.. heeee...(SAKITGIGIKU!)

jenkays said...

aku turut merasakan kesakitan mu itu..!! sama-2 lah kita sakit-2 gigi...

uii..rakan subahat ku rakan subahat mu jua kan...!! sama-2 kita tau wakakaka...smuatengah hibernasi sekarang...bulan 6 keluar lah huha durang wakakak..adakah sebab aku datang??? hahaha...aku kah yg menyebabkan??

tidak mau lah musim hujan ...nanti petang-2 timbul..haha..silap hari bulan hanyut pulak wakkaka
sudah lah...gila sudah kita ni..see ya this weekend togous!!