Friday, March 13, 2009

Damn JELES!!! (I know Jelousy is a SIN) tp aku gilajelessangat

Serius aku jeles gila...sampai tak mau kawan sudah sama parents aku...!!! heheh memang bukan kawan pun kan wakakakaka.....They are goin to ostrolia and this morning baru tau p New Zealand sekali....aduhhhhhhhhhsssssssssssss....JELES BANGAT sama mereka ni!!!!!!!!!!!!!...
tu lah mau kurus tu fread..!! sebab mo masuk dalam beg mereka ni..mana tau boleh smuggle p sana...tapi malang nya badan macam gajah..!! tidak dapat lah jumpa beg yang besar yang muat...!! setakat 5 kg pun tidak dapat turun...!! k back to the story...parents aku bakal menjadi pelancong yang sakai..!! wakakkaa...nerbes banget sudah mereka ini...!! kihkihkihkih...
ni kes jelesi kuat sebab kasi cerita aku mo p manila hari tu....and tidak bawak mereka...terus bapak aku pun jeles sampai bermasam muka...!! then dia balas dendam dengan setuju mau p ostrolia pulak...cheh family aku ni memang kuat jeles satu sama lain...k..k..nanti diorang balik dari melancong aku akan hantar balik terus ke kampung wakakakak..!!! (gelak jahat)...memang pun diorang suka balik kampung...(plan jahat tidak menjadi )
bila sudah bersetuju we all split lah bill...so dengan ini i declare my wallet and cards are so so broken now!!!....manila aku bayar sendiri...diorang p australia aku tolong bayar stengah...ADIL TAK ADILL!!! i told my dad apasal ni?? he said tak pa..nanti bulan jun ko enjoy sendiri kat manila...let us go enjoy kat australia dulu...!!!!!!!!!! WEIIIIIIIIIIIIIIII...ini kata-2 yang tak boleh pakai lahhhhhhhh!!!!!!!!mana boleh banding MANILA and OSTROLIA!!!!!!!!!!!...
tu lah serius jeles!!!!!!!..(boleh bau bau jeles kah bila korang baca ni hehehehhe) DOn't get me wrong k...gwe sayang sama parents gwe...cuman kadang-2 gwe tak tahan bila hati gwe di provoke sampai gwe jeles banget...siap cakap nanti lah i take lot's photo then you can put on blog!!! (alamak kantoi aku ada blog pulak )


Muka-2 wanted yang bakal terbang Ke OSTROLIA DAN BARU ZEALAND ...(if you see them lingering around please tell them anak mereka gilersiyersjeles sama mereka)
P/s mintak souvenier dari sana..they said bagi duit dulu nanti beli..!! cheh...!!!

5 comments:

Dy said...

takper takper jane... nanti kita go together gether ah... Zealand yang baru i kenot gerenti ler... tapi setakat ostrolia... fantasi bisa menjadi reality dong!

jenkays said...

rasa macam masuk akademi Fantasia pulak kita tok dy...wakakak... fantasi menjadi reality...!!for us to go to indonesia pun i think wud be great!! sik perlu indon...KK pun kira wild dream dah !!!

YES we go together-2 k...FREAD..DAWN...TOGOU..NITE..PONG!! apa lagi huha..!!!!! ostrolia byk petervilla tau...wakaakakak!!!

Dy said...

hehehhe... GOSH! you are fast! ya lah tek my idea... akedemi fantasia... ehheheh..

i'll be missing out on the phillipine huuhaa trip... BOOHOOHOO!!!!

jenkays said...

jgn risau ..i keep you update on manila trip here..wakaka..if they let me curi masa online ...wakakkaa..the rest are not crazy on being online...!! tak pah lah dy..kita p trip ostrolia lah together-2 hahaha...manila ni is like get to know charles trip wkakakakakak...sebab nya belum di orientasi wkakaka...!!!gelak jahat!!!aku ada motif lain oso...to cari look alike tgang sia...hahaha sebab di pulau tiga terjumpa..maner lah tau di manila boleh jumpa juak !!!...

kukuanga said...

pstttt.... bila ni trip mau p Perth? (anybody mentioned Perth?) do, let me know arrr... sepokai mana pun (mesti pigi)

wakaakkakakakakkaka! jen! giler lho! (Dy, ini entah berapa kali sudah sy panggil dia ni giler)... ghiler!