Monday, March 9, 2009

Kempen Membasmi LEMAKS!!!

Say NO to LEMAKS..!!

Dengan ini saya mengumumkan bahawa utk 5 hari mulai dari hari ni saya mengikuti kempen tersebut..hahahaa...boleh caya kah?boleh..boleh...bagi lah semangat sama gwe...jgn lah ketawa...STOP laughing or even smiling!!!!!!!!!!!!....



i spend so much money on this you know...What the FIsh...it cost a tonnes lah beli benda-2 macam ni..!!! TRUDTOX tu RM29.90 just for 5 sachet..!! kalau mau 15 sachets RM89 gilers mahal...apa ni...makan pun mahal mo kurang kan pun mahal!! isk susah rupanya hidup di dunia ni...!! yang clenxtea tu RM35 for 30 sachets...huhu...aku serius k dalam membenteras lemaks ni...!! just mau kasi kurang 5 kg saja ni...tak payah lah lebih-2 5 kg saja....malas sudah sama gaya hidup yang tidak dapat mengurang kan berat badan ni hahahaa...(cheh..macam ada buat apa-2 selama ni) macam mimpi pulak me this ...entah..tetiba today tergerak hati utk membeli benda-2 macam ni...!? oh ya and then aku terus p singgah di kedai buah tadi beli segala buah-buahan yang ada...kononnya mo go on fruit diet hahahaha...!!! huhu...wish me lux uooollllssssssss....semoga lepas 5 hari aku dapat kurang kan sikit berat badan!!!....kalau tidak aku akan p chilis and makan apa saja yang aku mau!!!!!!!!!!!
so dengan ini 5 hari ini jgn lah ada org yang gatal mau ajak me makan or even dare to belanja me...kalau nak belanja..beli kan lah trudtox to utk me k...!!!
SAY NO TO LEMAKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: