Thursday, May 6, 2010

Rindu kan FUN & KETAWA...

it's thursday ALREADY?????? demn can someone please slow down this clock....i just can't catch up.....
to think of it i had only 2 days of lousy day..but it affected almost the whole week???kurang ajar lah ini perasaan.....!! rasa mau saja baling2 dilautan...(best kan kalau dapat p laut?) but today aku sedikit waras....i tot of things..then i decided not to let this feeling let me down....akan tetapi...jeng..jeng..jeng...(apersal sebut nama sendiri ni ha?) today...i have a sharp backpain...my head is throbbing like there's a drum beat in it...and my nose is meleleh tanpa henti...!! oh well today is gonna be a great day...a good one...!! (tetiba positif tidak tentu pasal) not gonna complain about anything ....just living the living....!!

ada org berkata...org suka sangat saya dan saya spesel sebab...saya pandai berjenaka...aku seorang bubly freak....aku seorang yg sweet dan cute (ini tambah sendiri) dan aku pandai kasi neutral keadaan..... tp utk makluman...aku juga bisa nangis...dan aku pasti bukan lah superman....ada juga hari2 yang aku malas berjenaka....ada hari yang aku malas berceriakan keadaan..dan ada hari juga aku menunggu org menceriakan aku...tp aku tau...semua bermula dari diri sendiri...so mari lah aku menceriakan kamu..kamu..dan kamu..dan juga aku sendiri....!!

Hidup ini tidak seindah mana...! tapi kita boleh creat keindahannya sendiri...!!let's be happy today....!! hati tidak ok tidak apa...just put a smile (palsu pun palsu lah) think of the funniest time you ever had...and it will surely make ur day.. sampai bisa pee dalam pants... this was my wildest laughter : (aku rasa gembira hari ni dan ketawa berabis dalam ofis sebab ni)





sekian terima kasih...!!



(maafkan aku kalau maruah kengkawan terpaksa aku gadaikan demi mengejar satu ketawa hari ni but admit it i made you laugh kan??)

(jogging telah di tunda sehingga belakang sembuh..ni bukan alasan tapi realiti...) dan hati ini masih sakit hati...tapi aku pilih utk ketawa hari ini...

6 comments:

kukuanga said...

gila ini!

jenkays said...

tapi best bukan? dan pasti ko ketawa juga..

Night said...

aduiii...emm..patut la..baru aku paham status mu semalam itu..aduiii..but..yeahh..aku mmg telah ketawa pagi pagi lagi setelah diejek oleh bos ku yg laser mulut tu..apa2 je lah..thanks mare...

jenkays said...

aku hampir separuh gila mau keluarkan gambar2 yg lagi gila2...maybe i will keep it for masa2 yg lagi dahsyat hahaha...!!

tp terus tetiba takut akan popong punya camera tentang masa GELAP...hahaha

ppong said...

hehhe..hehe, gambar2 controversial tu masih disimpan dengan baik, untuk masa2 gelap. kihkih

gembira nampak ni gambar2! adoiii miss those times.. huhuh

jenkays said...

maruah on the line ni..jgn tetiba terkeluar di mana2 ah...wakaakka

the pics..ada aura kasi gembira di waktu duka