Monday, May 3, 2010

Hati terusik melihat sunset....

Today started badly....dengan staff yang missing in action sebab jiwa kacau...if he were younger i give a damn..but ini tidak dah mau pencen...(but well semua org ada problem)....1 week missing and he has the nerve turning up with tshirt and track bottom on the most important meeting of my career.....haish yg penting hari ini bukan hari yang baik lah...!



and so i tot....until i went jogging this evening...tetiba buzz someone yang tidak brapa kenal....ajak jog...and we janji to a place i have been once long time ago...sitting and lepaking looking at the sunset made my heart terusik....and my eyes wanted to shed tears...tapi sebab p sama org yang tia berapa kenal terpaksa lah menahan.....


hidup ini memang indah kan....tapi tidak smua perjalanan hidup kita indah...kadang2 we come to a dead end and you just can't go no where....and this is the time you just have to sit down and enjoy things around you...serius i tell you...today's sunset was inspiring.....yeah aku akui....ada baik nya utk ada satu hari utk kita menangis sepuas2nya.....its a release....SUN i love ya...dari fajar pagi...sampai kau terbenam ko memberi ku kelegaan....dan harapan utk hadapi hari seterusnya dengan tenang.....

Well Jane everything will not be ok...but lifes goes on.....

p/s aku jogging lagi tadi...sama naik tangga tingkat 11....dan aku puas hati dengan diri sendiri...

________________________________________________

aku tau hari ni kenapa aku suka sunset....sebab after a hard day...bila aku tengok the sun go down....aku rasa macam smua masalah hari itu pun turun bersama matahari..dan hati aku akan rasa sangat lega dan sangat bagus yang hari itu telah aku lalui....

5 comments:

buffy said...

yup..moralnya..hargailah apa yg ada d sekeliling kita selama ada waktu.. :) tp jgn pplak ko p myembah tu matahari plak jane..hehehe.itu dah bhala..haha

cuma yg semalam tu fokus sy hanya perempuan aja..hahahaha..iya..sayang sumanya.xkira laki ke pompuan.termasuklah jiran d sebelah rumah dan rumah kebajikan yg opposite rumah sy tu jgk.hhehehe..
selamat memulakan hari yg baru... God bless.. :)

kukuanga said...

semangat juga c buffy pny commnet ni.

hahaha.. baguslah ko p joggong mare, at least berat badan terkumpul kita satu group mungkin akan jatuh juga. mengoffset berat urang yang sdg menaip ni.

aku bz xm student mare.. tu yg jarang ber post.

jenkays said...

sunset itu pujaan ku di masa hati terasa berat buffy..

mare: jogging bukan utk kurus..tapi sebab kepala berat sama bahu pun berat...!now i know how it is to hear bila org itu betul2 suka banget sama satu org...

Juvi said...

Ha.ha.. ya masa yg ada skrg enjoy, main, tidur, makan dan etc puas-puas..Jogging pun puas2 juga :)..

jenkays said...

juvi juvi..ya byk masa utk itu...persoalan nya bila mo makan sama di midvalley :P