Thursday, May 13, 2010

Treatment for the heart....

There's a saying that shopping is the best treatment for the heart.....

ternyata benar....i kinda hate this feelin...ada perasaan malas,menyampah,sedih,hati kencang....kecewa...dengan dunia ini...

actually it's the negative vibes from the people around me is sinking my soul....selalu nya bila ada perasaan begini ada lah baik nya i stay away kan....??

aku juga tau aku tidak sama seperti org2 sekitar aku...(baru sedar kah???)

dan aku juga sedar bukan smua org kita boleh percaya....peliks kan human being ni...teda kaitan pun mo tipu kan...? i susah mo terima lah kalau terang2 org kita kenal tipu kita...and where we live in a land where byk batu api...mak datok...tolong lah...kadang2 rasa mau potong saja telinga ini supaya tidak dapat mendengar apa2....

yeah..there's something bothering me...ada org buat something yg i got to know that word around mengatakan it's my fault....i normaly don't take heart tapi tia tau lah knp ini barang ganggu betul2...tapi then again org membawa kata2 itu pun patut tidak percaya jugak...terus makes me wonder fulamak ...org sekitar aku ni penipu2 belaka....biarlah yg i anggap kawan,atau i anggap kenalan...sick lah...it makes me feel so sickening sampai perut....paling benci adalah org pakai nama org...!!adoii...and oso org yg di kantoi kan....i just hate being lied too that's all...

aku juga ada hati...aku juga ada hidup sendiri..and i am also entitle to live my life...

oh ya back to the treatment...aduh..call it impulsive...aku p shop for something tadi dan beratus2 keluar...tapi aku rasa best lepas itu...ternyata shopping ada lah treatment yang baik utk hati.....you guys must try it...keluar2  go and but something terus akan merasa bagus...akan merasa best...ini ok daripada makan bukan2 k...hehehe...

k lah i think i best close this account lah...lepas ni happy tots saja k...lepas ni tukar topic ceria....

baru isi borang cuti luar negara....then rasa best..lepas ni fokus kepada jalan2 bersama besties2...dan lupakan lah pakcik menari di tiang itu...!!(togou...ko mesti kasi teman aku utk erase ini ah!!)

nota hati:jangan cuba tipu kawan k...sebab bila kawan tau..kawan akan rasa sakit...tak payah tipu...kalau sudah kawan ..memang akan kantoi....

No comments: