Monday, July 6, 2009

Pesta otak-otak...

Last nite i was invited to makan otak2....rasa nya seumur hidup kali ni lah paling byk otak2 yang di makan hehehehe....terima satu mesej kata.."cik, apa aktiviti ni mlm? kami mo jemput makan otak-2".... aku apa lagi kan... mana pernah tolak pelawaan org ajak makan hehehhe...!! w/pun pada masa itu aku tengah masak dinner...!! rasa macam chef di restoran cina pulak aku masa tu...masak mix vege dan black pepper prawn..!! (aku masak juga ok di kala aku rajin)...so cepat2 lah aku makan..!! then p mandi..pakai baju glamour adictus aku...dan sembur perfume mahal aku (yg di hadiahkan hehee)... drive punya drive sampai lah ke rumah encik dan puan!!..kihkihkih..skali tengok ada signal2 asap2 yang bagaikan minta tolong...!!..oooo..rupanya otak2 itu mentah wakakakkaka....so kami dengan skill bandar cuba start api..! and mula lah berniaga otak2...(bear in mind ya masa tu jam 9pm hahahahaa) tapi dengan skill hebat kami...kami berjaya siap bbq pukul 10pm..!!! siap dengan bbq chicken Wing lagi...!! fuh lama tidak rasa asap2 begini heheheh..!! jadi encik dan puan...selalu2 lah ajak aku jadi tukang masak korang...!! aku sudi ni ...(mengofferkan diri) tapi ada syarat juga...hahaha..minum tetap ada kahkahkahkah..!!

Di samping makan, had a chance to bermain2 dengan girls encik dan puan..!! fuyooh...tua sudah aku pulak..!! ingat dulu masa eloise dalam perut lagi...kami teman puan makan A&W ... hari2 sanggup p alamanda!!! masa dia mo keluar ..i remembered i was in a meeting.. pandai panick juga!!!...that was like 4 years ago...!! wah besar sudah dia..ada adik sudah..!! adik ni pulak dulu malu-2 tapi sekarang friendly la..!! YOU memang cool lah adik....girl yang cool...!! bz buat kerja sendiri saja selalu...!! masa aku sana...mereka dua ni sibuk mo tunjuk mereka pandai lukis...!! dua2 minta di puji..!! sib baik 2 saja kalo lebih dari itu susah oo aunty mo puji2 semua hahahaha....best lah...best feelin tiba2 ada budak panggil!! Aunty Jane.. tengok...tengok..!! ada feelin yang cannot explain...!! wah my friends kids are getting older already..!! ada feelin yang menusuk hati lah...but in a nolstalgic way...!! sudah lah malam tadi when i said i want to balik...!! tetiba si adik nangis, tidak bagi me balik..!! aduiiiiii....itu perasaan tidak boleh tahan lah...!! adik..adik..ko buat aunty sedih!!!....

sudahlah...nanti banjir pulak sini ni...!! ada sample lukisan si kakak..!! aunty susah lah mo interpret hahahaha...kicik2 sudah suka warna gothic...!! bila besar boleh rock ya tapi jgn gothic


Fut note: Korang rasa Tuhan ada reserve kah utk aku?

10 comments:

Dy said...

For sure GOT that... :)

jenkays said...

thanks...

kukuanga said...

better c puan bagi apron sama girls dia masa melukis...

nanti sy minta satu lah lukiasan c eloise, kasi frame, letak dalam rumah. boleh juga tengok2, cukup abstrak jua kan jen?

jenkays said...

uii byk tu dia punya lukisan tu..canteks2 smua..ko mo satu?aku boleh jadi agen hehehe..!! hehehe...canteks bah..kalo frame terus jadi mahal!!

planning to get an apron utk durang lah ni..!!

kukuanga said...

oke.. mau satu.. yg goth sikit..

jenkays said...

nanti aku tanya budak2 itu..sudi kah jual painting durang hahahaha...!! aku boleh jadi agent hehehe

FreaD said...

dekat otak2 tu sia nmpk botol oren... wakakakaka... memang ngam

jenkays said...

botol oren tu biasalah kalo p rumah si encik hahhaa..tapi kami minum dengan jimat cermat k...dan secara pro..!!tidak ada adegan yg tidak diingini..!!

Dy said...

adeiii Fread... aku sik notice pun that botol oren! wakkakakak :P

DC10 said...

aunty air 'abuk muehehehehee...
ada bah tu kena reserve... tapi tdk kena bg timetable bah that. so...