Tuesday, July 21, 2009

Life is just life...

can't sleep lah ...maybe it's hot...panas betul malaysia ni kan....
kadang ada juga rasa sesak nafas kan...when life is life..we can't do much but to just walk with the wave..apa aku cakap ni ...tia tau juga...tapi tetiba hati runsing , jiwa kacau...otak bercelaru...jantung pantas...
sometimes rasa just wanna stop doin everything kan...rasa mo menyelam ke dasar laut....mau mendaki gunung tinggi dan sit on the tip of the mountain...

just wanna gila party sampai tidak ingat dunia...!! then again apa tu gila party!! sing like never before...dance like never ever did...drink like there's no tomorrow...lepas tu laugh at the stupidness we have done....rally muvie ka...(lepas tu aku tido)...rally makan kah..??

macam kadang2 lupa pulak perasaan enjoy life ni ooo...too bz with work..too bz memperfectkan diri..too bz memikirkan apa org pikir...too bz worrying...too bz this to bz tat.....
kadang2 ada perasaan juga life is killing me slowly...sudah lupa mcm mana mo enjoy..lupa macam mana mo ketawa sampai terkeluar air mata...lupa gelak sampai mo pecah perut...
Jane...take a deep breath..take a really deep breath....(haish..knp perasaan ini masih sama spt tadi...) haish i need to rejuvate...kengkawan..korang tia mo datang lawat aku kah???:P tolong lah kasi aku semangat sikit...!! aku seperti daun yang layu sudah..bila di pijak mesti hancur..


mau belajar balik lah enjoy life macam ni budak................

4 comments:

kukuanga said...

u r in dire need of a good nite out bah ni jen.. kasi blasah barang 20 bijik lagu kah.. minum2 oren kah.. makan leachon kah... ahaks!

i wish i could be there. bz giler lah jen.. manyak class..rasa macam mau sakit plak skang ni.

jenkays said...

yeah...memang kepingin a nite hanging out...tapi kena sabar lah...!! if tetiba i need to run away...i will crash your crib k...

byk class kah?ada lagi budak interesting kah?

kukuanga said...

i okies jak... ahhhh... belum pindah rumah baru lagi.. hopefully by aug la. come lah.. anytime.

4 hours lecture today. ramai yg menarik. yg bikin maradang pun ada.

jenkays said...

ko tau togou..aku gila sampai ada idea bawa parents aku karoks..wakakaka..nanti lah hujung minggu ni hehehee...

*langsir hijauuuuuuuuuuuu!!!!!!!!