Friday, July 10, 2009

Hari ini Hari JUMAAT....Hari ini Bday POPONG...

Happy Birthday LINDA!!! isk macam tidak best bunyi dia...

HAPPPY BIRTHDAY PONG...!!!(aahhhhhh....that's better)


ringan juga kita kan pong boleh fly...!!

Ini hari ada sorang kawan ni bday...dia ni engineer...(betul kah pong ko engineer bah kan) dia terlibat dalam projek pembikini KKIA...(yg tak tau?? AIRPORT KK)so kalau ada bocor sini rosak sana...senget sini sana....korang tau lah kenapa...kahkahkahkah...gurau saja bah ni..jgn marah ah...sebab masih tidak percaya lah dia ni engineer...!! Dia ni pun sorang kaki karoks...dan kaki dancer...hahaha..!! oh dan tidak lupa...kami punya hobby yang sama suka makan...(tp aku rasa dia lah makan lebih dari aku heheheehheeh)

BENDA-2 KO BUAT AKU TERHARU PONG....
1.mula2 tengok dia masuk Uni... (ini bagi pihak family ko lah...bukan aku kenal betul ko dulu)
2.Jatuh basikal.. (ko bah kan tu heheheeh)
3.tengok dia belajar naik motor...seterus nya beli motor sendiri....
4.idea kehidupan ideal dia ni...
5.Dia grad dan KONVO...
6.Dia ada kereta dan dia DRIVE..!!!
7.Dia seorang engineer.... (uii hari tu masa hantar ko p kerja...baru tersedar ko betul-2 kerja sbg sorang engineer...!!)


* tetiba teringat kejadian bercerita di tempat parking motor sampai 5am sambil menderma nyamuk...hahhaaa..apa sudah kita cerita tu pong..LIFE??? hahahaaha...

well happy bday pong....selamat menumpuh life dengan jaya nya...!Kehebatan ko tetap membuat aku terharu...kita byk juga enjoy sama2 kan...n byk juga tempuhi masa2 tidak bagus sama2...Ni malam ko enjoy lah ah...but not too much...!!

*aku mo minta maaf aku buat ko jatuh dan dapat bruise yang dahsyat masa di KK box bulan 12 lalu....aku dengar ko mo caring terhadap aku..!!(w/pun aku tetap rasa ko syok menari terus ko jatuh...hehehee tiapa lah..ko menang lah hari ni ...)

11 comments:

freaD said...

Pong... Hppy Bday yaa... Napa gia ko balik kmpg niari? aisehhh... kita mo celebrate nogi

Dy said...

Hi Pong,

I teda blog mo wish ko personali.. so... here goes... HAPPY BIRTHDAY!! Be good ya! more more more years to come!

jenkays said...

kita share lah blog ini hehehe..!! wish meng wish hahaha..!! pong ko balik kampung kah?hmm ada kenduri kah hehehe..! ala fread boleh celebrate belated bah..!!

kukuanga said...

baru sy tau, in hokkien, pong=stink.
adidih...

jenkays said...

mana ko dapat tu togou??ya kah?bau kah??knp aku tak tau ah..? heheheh

Dy said...

ya meh Gou??? apasal i tak tau??? ni kena tanya aty alice ni...

jenkays said...

ya lor tanya aunty alice kejap..aku pun pandai jg hokien tapi kenapa aku tak tau hehehe...!!best lah dengar org bday..tetiba aku mengidam kek pulak..!! saper2 yang dekat dengan me yang nak bday...ajak lah me..!! tp mo makan secret recipe!! i love the macadamia one now...my latest crazeeeeee

kukuanga said...

yup. smelly. alaaa.. i saw one advert for malaysian short film yg kena tayang di luar negara. senang, u just google it up : pong + hokkien. u'll get all those nasty insulting words.

alalala.. ur mom tau good language sj lah dy.. heeee...and ur mom too jen. hahahhahaha

DC10 said...

hi pong... hepi belated birthday yaaa... di ruang ini sdh 8 hr lambatss yerr...tp on time jg sy wish tu hari kan hehehe... k pongs... wishing u all the very best possible ever...:)u'r an amazing person! God bless & Immanuel... hmm psl bahasa hokkien.. hmm interesting jg that

ppong said...

Hehe..baru ada tyme baca ni post. hukhukkkss.. TERHARU!!!

Tenkiu for the company, good wishes, cakes n karoks (heheha, harap sia befday every month)

Hmm..Tia banyak sia buli cakap. kmurang are d best!! Tenkiu pasal muncul dalam hidup sia n tia lari2 lagi sampai sikarang. Reli appreciate it!

jenkays said...

u too are simply the best to pong...!

bila kita mo lompat sama lagi ??