Wednesday, July 15, 2009

IDEA: NONE...

Seems so much things goin on in my mind..around me..but don't have idea to write...

little bit confuse..!! and little bit under the weather too....

Guess cos not feelin well...

I THINK I NEED A BREAK AWAY FROM THIS LIFE...!!!


kadang-kadang rasa best kalau boleh duduk on a hill, looking at life goin by...and wondering what have i become...what have i achieve...

I am always tired now a days...tired...really tired...

i am sad actually sebab kehilangan FLASH SB800 aku...tak dapat cari tapi cuba utk kasi block the feelin that i have lose it...ini hampir sebulan gaji punya thing...but well org tidak akan paham how it feels to lose something so important...(kalau important knp aku boleh kasi hilang ah) tapi haihhh...just sad....plain sad feelin..!!

3 comments:

jenkays said...

I found the flash d....thanks Nite sebab jumpa hehehehe...sori pongs sebab buat ko kemas bilik ko hehehhe....yahuuuuuuuuuuuuu...finally i can get back my shooting and hunting mode...

charger pun sudah sampai...!!

kukuanga said...

aduh.. aduh.. apa sih mbak ini.. bingung2. (mode Jakarta)

jenkays said...

biasa aja loh ini...bila sudah jumpa teman2 trus di lupain semua benda...!kok lo enggak takut jakarta di bomb...!!ngak usah takut loh..kita ke tempat2 nya yg usang2 aja...enggak ada org kepingin bomb sana