Wednesday, December 24, 2008

Pulau Tiga ,Sabah -part 2






Mud man



Pelarian...


Putting on a pose....

tetiba pulak suka mo melompat-2...happy nyer kawan-2 aku ni hahaha...we praktis utk lompat ke tahun baru k...



together kita look ahead k tahun yang baru hahaha...lupakan yang tlah lalu...



enjoy life as it comes... ok bah ko nite...hahaha...



love you guys la...enjoy tul lompat2 ni...rupa-2 nya kita boleh lompat tinggi juga kan...........bangga nyerrrrrrrr model heavy hahaha...


Resting...





me in blur mode....( ni la rasanya lepas hu ha!!)



Good friends....






i finaly really got a chance to tengok my pics...wah...memang full lah jadual...hahahhaa had really a great time...memang rasa dunia ini milik kita hahahah... dgn smua aktiviti yang di buat...really got to know my own limitations....


this is specially to you guys...thanks for accomodating me k...AKU INGIN LAKUKAN NYA LAGI...!!!!!!!!!!!Semua bakat-2 terpendam kluar...hahaha...



Dawn...
thanks babe...i say it best when i say nothing at all k...love U..

Fread...
Hebat la ko punya vios...aku jatuh cinta sama vios hahaha..thanks a fread...ko memang hensem !!!!! lain kali kita nyanyi "asyik " k...

Togous...
Ko juga lah server yang hebat....4 shots k next time...LOL...tp kurangkan lah lagu sedih-2 k hahaha...

Pong...
Sudah bangun dari mimpi kah pong??and yes i was there hahahaha...masi respect kah sama aku??

Nite...
Yo man...you were greatt...lets do it again in 3 months k...aku mo belajar skill ko lah...hahahaha...




thanks so much guys...rindu sama kamurang oo...rindu sama Pulau tiga....and you all know which part kan yang aku rindu ni wakakkaa...aku bukan begitu kan...hahaha..jgn korang tambah cerita bah....wakakaka...lepas ni aku banned diri sendiri dari p karamunsinggggggg!!! malus wooooo...k..let's do it again ok...









Nota kasut: everybody needs a break and need some good friends to enjoy !!!!! i did...and i did it in style hahhahahaa...

5 comments:

kukuanga said...

gila lho jane!
i enjoyed the trip too...and what a holiday we've had!

remember... remember, next time 2 pcs yaaaa...haahhhaha.. kita pi langkayan lah jane... we should really learn to dive. c dawn pun semangat sudah mau pigi swimming lesson tu... yay! cant wait!

jenkays said...

aku ker yang gilo..hahaha...aku tak giler...sama korang jak kena jeck kaw-2..hahaha..yes i remember...2 pcs k...and DVD compilation lagu kita...hahaha...aku pun praktis-2 sudah dive-2 dari katil ni...hahah..can't wait for the next trip...pour in on babey...!!!

jenkays said...

pour it on bah tu...aisey masih lagi belum betul hahaha..Merry Christmas

ppong said...

hehe sia standby ambil gambar dasat2 ja ni. and nxt time i'll be prepared to shoot some video. ada urang ni pandai hilang ingatan bah.

mau kasi upgrade memori kad my cam.

jenkays said...

apa kasi upgrade memory saja pong...mana janji kita mo downgrade body ni...haha..tengok sudah kena kasi extend 6 bulan lagi popong semangat lagi hahaha...mana lah yang mo pakai spegetti strap sama pakai tube tu (ni si nite wakaakka)...6 bulan lagi geng ganbatee!!!