Wednesday, December 10, 2008

I'm just out to find, The better part of me


When i am taking pic...I am in a "shut down the whole world" mode...

After the previous post...it's not easy to be me...just wanted to post this pic of me...(credit to Nora a new photog in the making)

kadang-2 have you ever feel that you just need to sike yourself up to survive your life...bukan poyos yer to upload your own pics... just want to bagi dorongan and motivate myself...life is just hanging on a thread right now...

when i see this pics i just have the good feelin...can't explain...the feelin of being in between of perasaan bangga and kagum (in a good way k) it's like when you had a great fall,everything gone wrong and you're just trying to live on and start to pick yourself up..."pernah flying high then tetibe kena lastik k..."


I am not talented nor artistic... (but trying rili~hard to be..)

I am shy...(most of the time k...)

I have lack of confident...(how to increase my confident level??)

I am nobody...

I am just me, Jane...

I'm just out to find, The better part of me...



best kalau boleh sit back and just relax and do nothing...!!! p.s: just can't wait for my holiday with my besties next week...tp sblum itu perlu mengharungi 2 audit and 1 taklimat dulu...sucks~



Foot note: Sometimes...I am a little confuse and numb...Don't know wat to feel...Just need a break from everything...I wish that I could cry,Fall upon my knees...

8 comments:

kukuanga said...

jane... mana ko belajar pakai stokin kuning, bunga2 ni? (i got 2 pairs too... but strictly for sleeping purpose yaaa...) yg ko pakai with kasut yg cantek apahal?

really jane... u look pretty and lovely in the pic (and hey..... since when ko pny level of confidence kureng ni??.. u r anything but that..)

jenkays said...

wif kawan-2 my confident level is flyng high..but with people i don't know kureng la...lagi-2 kalau dengan org-2 yang confident betul hahaha...

and togou..confident level aku dalam ambil gambar adalah "0"...and heran knp org cakap canteks..cos bagi free kot ...hahahaha

mawar said...

ayo babe~ nice pic has nothing to do wiv konfiden level la..it is how u see thngs trough your own eyes..

sgt subjektif.

u need the cnfidence just to enter the circle yg full wiv unfamiliar faces.once u r in that circle,it is just u, ur camera and the world u see from ur own point of view.

wat am i 'merepek'ing about???
lalala~ haha

jenkays said...

mawar:babe..confident level utk take out my camera depan org tu dah perlu effort yang sangat besar tau...

don't know lah..tapi memang been feelin kurang yakin dengan diri sendiri

but anyway thanks lah...u memang inspirasi hahaha

togou:lamer dah ler pakai stokin warna warni ...cuma ko jarang nampak sia pakai kasut kan...hahahaah nantikan kemunculan aku dgn stokin-2 berwarna aku k di KK

mawar said...

:)...understand..xpe.i thnk sume photog pun ade rse cmtu kot..x bnyk pun sket..tkut ade suare2 seperti--> 'kamera besar,pro ke die tu?' 'mesti gmba cntik die amik..' but then u takut x meet their expectation..so, bek simpan je camera dr dgr--> 'xdela cantik sgt..' harsh kan.spt di lastik..the thng is yakin saja dgn hasil2 mu..:D shiapa lg yg plg hargai hasil sndiri klo bkn dri sndri.. ;)

p/s- tat shoes of urs mnyelamatkan me dr skt kaki yg critical time kat melaka.hhaha.thanks! :p owh2! slipar asadi gak~ haha

jenkays said...

yeah org punyer expectation yang tak dapat dpenuhi..then kdg-2 kiter raser bender tu canteks...tetiber lak ada org cakap tak canteks..hahaha..terus moral down hahaha..so macam full of uncertainty...it's hard to do something you really like/love without getting your heart hurt...!!:p

aper aku plak merepek ni..mesti sebab lepas makan kerepek kak didah waaakakaka...

DavyR said...

besa la tu jane, everybody entitled their own opinion ba.. entah brapa kali suda kana ckp mcm tu kan.. well on the positive note, gmbr ko lagi lawa dari gambar outdoor sa lah... hehhehe

jenkays said...

wah Davy..u think so?thanks...actually bosan lah tidak dapat share sama-2 org yang sama hobby di sini...kdg-2 org sini sesuka hati suruh amik gambar..without knowing benda-2 ni perlu ada feel~...kdg-2 kita rasa excited mo ambil something but can't express to anybody...