Tuesday, May 24, 2011

My New Sawah Padi....

 this is my new office...office yg bukan office sebab tunggu renovation...yg entah bila...
so for now this humble sofa is currently my work station now....boleh caya

hmm..selepas dapat bilik sorang terus tinggal dapat sofa..terus rasa mo baring saja tido...tapi apa boleh buat..my first impression about this new place is hmm..sempoi...!

but haven't got the hang of wat i am suppose to do yet...macam byk tentang financial and building saja...
i hope the staffs wouldn't bully me...most of the people here are RA's budak2 lagi....cuma 2 makciks who are not that old...who are my staffs...so far i am sharing room with them meja dan kerusi pun belum sampai...hope boleh sampai today...most of the lecturers here are my lecturers when i was studying...terus terasa macam masa study dulu...

oh ya last nite i had a blast hanging out with kengkawan2 yg konon nya makan seperti tiada hari esok...!smua order bottomless...ada org yg hebat siap minum smua flavour lagi..mesti perut kembunggggggggg.....!

updated day 2:
day 2 petang...upgrade sikit sebab dapat kerusi...so share lah table dengan staff...!hmm tak per lah janji bahagia...rasa rest period selepas bertungkus lumus kerja tempat lama

2 comments:

kukuanga said...

selamat berjuang jen..

kayau said...

ofis baru biasa lah tu jen..rilex2 dulu bah..;p..perut mmg kembung hehehe..