Tuesday, August 3, 2010

Lifeless...

This place is sucking the life out of me...!!

ada rupa ofis org yang memang tidak suka kerja dia kah????
well i am sustainning because it pays
it pays...my addiction to travelling...pays my addiction to being with my kabigans...
it pays...to enjoy...!!

sampai bila boleh tahan ni ah..!! takkan sampai pencen kot...! :P (oh ya i am officially bertaraf PENCEN) dang
-------------------------------------------------------------------------------------------------

perasan kah bilik aku macam aquarium...!

Updet version:
sebenarnya mo kasi tunjuk staff aku tengah mengumpat2 hehehe...

ini keadaan sebenar ..yg hari tu di kemas2kan sikits...wah bangga lah kalau korang cakap ofis gwe kemas wakakakkaka....sebab di ofis ni kononnya meja aku lah paling selerak..!! adakah ini sebab org lain tidak kerja dan aku ni byk kerja...? wakakakakakaka

8 comments:

kayau said...

kemasnya meja ...

jenkays said...

kemas ko bilang...! meja sya lah yg paling selerak antara pegawai2 di sini...!

eh welkom back hehe

ppong said...

kemas lah tu jen. compared to mine. banyak habuks! kahkah. eh (being mentioned our mutual addictions), tadi si pare ada txt me, wanna go Korea? lets2!

Kayau: bundu yg diberi sgt sedap! tenkiu!

jenkays said...

yeah aku pun terganggu oleh sms pare itu sampai aku hilang selera mau makan tadi...! lets...

gambar tidak mencerminkan keadaan sebenar k...camera itu tipu hehhe

kayau said...

mmg betul jane lebih kemas dari meja sy..
ppong: baguslah klu sedap :)

jenkays said...

korang mo tengok hari ini pulak k..kejap ah aku kasi update hehee

kayau said...

ha.ha..sy mo tunjuk meja sy yg bersih...samada ko bnyk kerja org lain x bnyk kerja atau mengemas bukan hobi :)

jenkays said...

cepatttttttt tunjuk...!! tunjuk skali blog ko hehehe..! bila kita mo makan2 sama2 ni..?