Wednesday, August 25, 2010

Wednesday Sunrise.....


I was a bit late for work today...but i thought that was worth a wait....i was really2 rushing today...tau kah perasaan yang ko rushing sampai tidak sedar ko sudah keluar rumah tu...!! (sampai terpaksa cek...ada pakai sluar dalam kah aku hari ni hehehhe...) even forgot to comb my hair today before leaving for work...!!

But the sunrise today made my day...terus lebih semangat untuk p kerja..!! lebih semangat untuk menunggu setiap hari dalam hidup....!! Hidup ini lebih bersemangat kembali...!! tidak apa lah ada benda yang kita mau kita tidak dapat...!! tapi HIDUP ini perlu di teruskan dengan TENANG...!!

I don't need to climb mountains or hills to see awesome sunrise...! I just had to look out of my window...! wonder why i never realise this scenery even though we already lived their for 2 years...hmm.....yeah today marks the 2 years i got my apartment key....!! sometimes we just have to stop and stare.. of what we have and really enjoy it kan??


baru paham knp masa kelas seni lukis dulu cikgu selalu suruh warnakan tone warna...dulu tidak percaya akan kewujudan alam yang begini...rupanya betul2 wujud alam sekacak ini sehingga mampu mengusik hati naluri..! sampai mo memeluk sang pencipta yang terhebat...!!


Fudnote:Tuhan, jika aku harus bersuami...jadikan lah suami aku sekacak dan setampan PashaUngu..:P

4 comments:

Night said...

hem...aku tiap hari tinguk tingkap..tapi aku nampak aunty sebelah rumah sapu tmpt parking keta jak. Tidak pun, aku nmpk itu dua org pembantu rumah indon yang berdiri bersembang..ntah apa la yg diumpatkan dia dua tu..kdg2, sambil bersembang dia dua tu sempat tinguk aku dan lemparkan senyuman yg aku rasa seribu macam maknanya..takut aku nak kluar tiap hari..hahhahaha

Dy said...

Luar tingkap aku ada apa ya?? Reban ayam jiran aku yang menghasilkan bala tentera lalat yang sik guna!!

Hehe... you're one blessed gal to have this scene outside your window jane! :)

Wah... has it been 2 yrs?? so fast kan masa berlalu...

kukuanga said...

muahahaahhaha..
aku pny view di luar tingkap, hospital gila. how can you guys beat that? nah.. nah..

pasha arrr.. kan udah kubilang dia hensem. he's single now you know? ko belajar karate dulula. dia pukul ex bini dia. mau?

p/s ko ada tgk dia nyanyi sama andrea lagu cinta gila? Rhoma Irama tuh! keroncong gitew...

jenkays said...

nite & Dy..itu lah aku cakap...view aku canteks..!

togou:tapi ko ada mini waterfall di belakang..(sunggug menjeleskan)
nanti ko tengok sapa sifu arai..!utk memikat zakiah nurmala...!