Friday, August 20, 2010

I want to LIVE On....

yesterday as i stared out my balcony...i saw this...! indah bukan, kawan?....

Hidup ini semesti nya perlu indah2 aja...but sometimes we need down time to realise that we have a greater Creator...!
yesterday's sunset thought me to be human...thought me to take life as it is....when kita sampai kurang waras...ada satu titik..yang pasti akan sedarkan kita...Dunia ini bukanlah fantasi...and i must work hard to make this life better....kdg2 it's ok to just let go kan...ada kawan pernah cakap kadang2 perlu juga ada satu hari utk nangis...!betul 2...

ini black magic telah mencairkan hati la..but i kindda guess  it's for the better too...i come to realise that...feelin strong doesn't mean you are strong...! tapi kadang2 it pays to berlagak macho hehehe...

ok kabigans i am back on my feet now....aku rasa aku akan membuat2 pekara2 yang menunjukkan aku lebih matang dalam hidup...!! aku mau sperti Jimbron..yang cita2 lebih dari org ...(bukan mau jadi kuda kkk)...aku mau jadi macam Arai....!! (see you guys just have to read the book)(fuh bangga eh aku membaca)

lepas ni back to planning to see the world..!! motif hidup adalah mencapai USD300!!!

cik juvi dan cik lahong...mari lah cepat kita p sushi...!! aku perlu outing time ..pong..labuan aku rasa aku have to pass lah...korang pun sibuk sama kehidupan harian...

mare...edensor buat aku ketawa2 sorang2 dalam akuarium aku ini...i got to admit aku dia ni memang pandai berkata2.......dia lah hero ku buat sementara ini ...!

Aku ingin hidup ingin merasakan sari pati hidup..(Andrea Hirata...)

lagu:Yakin kan aku Tuhan dia bukan milikku...Nidji...

4 comments:

Dy said...

Nice nice pix... it ain't easy pulling oneself back to the centre of Gravity... hang in there k!

clahung said...

owh..ponsikou kio..br bc blog ko..hehe.jgn btindak sebarangan ba..kami ada d tnh semenanjung ni. jgn tinggalkan kami..sob sob. ahahaha. releks la k kita d cni..ajak juvi! haha

kayau said...

boleh ja jane..ko dan lahong dtg ja midvly..bagitau ja..boleh jadi org jepun skjp..;p

kukuanga said...

muahaahahhahah..
nah, klu sudah baca buku dia, meemang jatuh cinta punya. ko try search di youtube dia pny wawancara. mengesankan gitu...

pasal tu, aku cakap, jiwa aku kacau bilau pasal lelaki indon itu. heart teaser.