Tuesday, June 9, 2009

What's UP with me!!!


Adoiii... tidak dapat explain ini feelin...mixing macam perasaan yang sungguh tak best...adrenaline rush ada juga...sadness ada juga...keciwas ada juga...!!pening ada juga..!! marah ada juga...!!confuse ada juga!!gembira ada sikit..sikit...!! gila pun ada...

adakah aku sudah tidak betul???hati merasa berdebar2 juga beberapa hari ni...!! sesak nafas juga kadang2....fuh tidak dapat lah express lah feelin aku sekarang ni...!! kesimpulan memang tak besh...memang..memang tak besh!!!...

i need a breaky...bloody dem feelin...


Sial lah feelin ini..!! sungguh sial...!! ( korang ada ideakah macam mana mau buang sial ni???) hehhehee i kid..i kid...i know all will go well..kalau tidak pun anggap well saja la....


HOHOHOOH.... ADA 3 HARI LAGI kABIGANSSSS... 3 HARI LAGI!!!!



(ini hari aku sudah rasa patah kaki..!! demn...)

3 comments:

kukuanga said...

pare,
mana sudah lagu ko yg "no worry, no worry" alaaaa..tu budak itam yg hensem tu nyanyi.....

3 days to go pare....(go to h**l, problema n ur mak enchek!!) hahhahah.. karok? ahhh... KK k.

kukuanga said...

btw, pare, i got 2 articles on kelantan good spots. u know what?! june's going places issue ceta pasal beaches!. gila ini! (alaaa.. the MAS inflight mag)

astaga! astaga!

jenkays said...

lupa sudah tu lagu togou..!! byk on my mind bah ni..!! adoii really need a breaky session..!! ko kena jaga aku baik punya k masa aku di sana..aku tak tau lah sama ada aku boleh kawal diri dari all out di kk dan manilas nanti..!!
'life ini memang best lah...after manila i have kelantan to look forward to!!!yahooooooooooooo