Wednesday, June 10, 2009

VIRUS sudah melanda...!! (3 days before departure...)

Aku rasa aku nak lari lah
nak lari dari rumah kejap..nak lari dari tempat kerja...nak lari dari manusia2 yg sakit kan hati...nak lari dari masalah-masalah yang melanda...nak lari dari emosi yang tak stabil...nak lari dari apa2 pun yang menyakit kan hati...aku nak TERBANGGGGGGGGGGGG...eh tidak best pulak ...I wanna FLYYYYYYYYYYYY...ni lagi catchy kan...

kebelakang ni ada lah satu penyakit / virus yang melanda...penyakit ini menginfeksi beberapa org sudah...virus ini memang teruk lah...!! ada kawan cakap salah satu simptom virus ini adalah mula menulis surat formal...!! ni di tulis oleh seseorang dan di tepek oleh org lain dalam blog dia..

http://kukuanga.blogspot.com/2009/06/astaga.html

ni lah ni gila sudah ni...aduii..kita ni normal kah begini ni ah???org lain p melancong jugak..tidak juga gila begini..!!OIII...sudah2 lah ...jgn lah buat malu...waras sikit...waras...control lah kewarasan....!!!tahan sikit hari lagi hari ni RABU...esok khamis lusa JUMAAT....dan lepas tu..lepas tu hari apa ya...!!! YAHOOOOOOOOOOOOOO...(eh..eh..k .k.sopan sikit..sopan...)

*princess kajang??? Artis kajaang??? bila pulak lah aku ni dapat gelaran ni...!!

I JUST CAN"T BELIEVE IT SAAT2 YANG LAMA DI TUNGGU FINALLY ALMOST HERE...!!

2 comments:

kukuanga said...

hahahahha... nang ko artis bah jen.. penyanyi jemputan.. wakakakakkakak!

jenkays said...

aku separuh gila sudah pikir tentang hari sabtu ni!!! tolong2 aku mo gila sudah ni....lompat2 ..guling2...lari2...aduii...quick friday quick ...