Thursday, June 11, 2009

Thank GOD...!

aku akui..aku tak mampu buat apa2 kalau bukan DIA yang menjaga...kalau bukan DIA yang memerhati...

aku sering katakan aku ni manusia biasa...yang punya fikiran punya hasrat dan punya hati yang cepat nerbes...

aku akui beberapa hari ni hati aku gusar gulana...sampai tak tidor sampai tak tau apa nak buat...
sering mengatakan diri sendiri tersilap langkah...diri sendiri sial..!!

walau macam mana pun jauh dalam hati masih berharap sama DIA...smua kawan2 karib semua katakan bersabar..dan berharap...tapi mereka tidak tau apa aku rasakan...aku seperti buntu (but i knw some of you know how i really feel)...

but ternyata aku memang tidak boleh lari dari DIA...ternyata aku tidak boleh hilang harapan DIA...DAN DIA tidak pernah meninggalkan aku...! He is never too early or too late...HE IS ALWAYS PERFECTLY there....

p/s thanks to you guys...YOU all are so into my life kan...!! lawaks lah ada org menjerit2 depan khalayak ramai sebab aku...aku pun masi relax lagi....thanks ah...sayang sama kamu smua...thanks for caring...!muah.......

No comments: