Thursday, June 11, 2009

2 days before blast off...


Posers.....
I am getting nerbes and excited at the same time...it's just a rush that i cannot explain...rasa macam mau berdiri atas kereta and menari...(macam lah aku ni ada kereta kan..kan..kan..)

my heart is pounding...and pounding...apasal aku ni..!!??? apasalllllll?? please tell me this is normal..!! ni mesti gara2 penyakit Virus Manila ni... org lain ada macam ni kah ah?? or aku saja gila2 ni...

ni p melancong lepas tu be dengan a bunch org crazies lagi tu...haiya...takooot wo apa akan terjadi hahaha....mari kita bercheckin...


Mari kita checkin..checkin...

1.passport -ini kalau sampai hari ini ada antara kita teda binatang ini...!! baik korang angkat tangan dan serah kan segala duit-2 yg ada sebab maaf anda tak akan lepasi imigresen k..!!tp rasa nya sempat lagi buat ni hari..dan yang sudah ada jgn bangga sangat k.check tarikh passport korang...jgn plak expired!!...

2.beg...:ada macam2 bag..bag tarik bag sikut..atau bakul...u are free to bring apa bentuk beg pun...w/pun ada ura2 cakap kalau aku pakai begpack aku bikin malu jak...! tak kisah..aku ni kan artis...pakai apa2 pun org cakap canteks dan trendy...(cheh antara sintom virus manila yer)
p/s kandungan2 bag..sukahati lah lu mau bawa apa pun tapi jgn ada ganja atau dvd lucah sudah...cd karaoke boleh...just incase sana teda lagu yg ko mo..(apa lagi frd burn lah lagu2 dangdut!!)

3.duit..: lu bawa lah berapa lu mau..kalau ada lebih...paham2 lah kihkihkih....bawa notes apa2 pun tapi rekomended peso lah..! duit-2 pakistan kah bangladesh ka..tidak di terima ya...dan jgn sakali ada sistem barter..sebab sana CITY beb...bukan hutan..

4.pakaian: apa ja lah..tapi pastikan ada satu baju yang menarik utk sesi fotografi...tapi kalau yang mo bawa wedding gown..boleh juga..tapi tu kena bawa yg no.2 diatas.yg besar..mana lah tau ada di antara kita mau ambil gambar ala2 wedding2..lain kali kita superimpose ja lah couple korang..! ( nite sudah beli tube??)

5.tiket..pastikan anda print lah tiket anda ya..mana lah tau ada yang terbook p tibet kah..vietnam kah...itu lu p lah sendrii..!!tapi kalau ada terbooking australia aku pun mo ikut!!!( my partner in tiket..pliz print for both of us..)

6.camera:pasti kan ada bateri dan ada filem yer...yg teda kamera aku dengan baik hati kasi pinjam korang dengan syarat kena posing baekkkk punya depan camera aku...(nite aku serah lah Niko aku pada kau..sebab aku pun mo juga masuk gambar kihkihkih)

7. ( akan di pikirkan kemudian)

harap kita p sana aman damai...tarak gaduh2...tarak tarak fitnah2...tarak video2 benda2 yang tidak sepatutnya...!! tarak ugut2 k...diam2 aja apa yang berlaku kihkihkihkih....and ini amaran keras....PLEASE DON't tag-2 gambar2 yg tidak senonoh di fesbuk lepas kita balik k...please don't!!!



kabigans !sedar kah diantara 2 gambar ni tidak terpapar satu kekasih gelap yang bakal ikut kita juga....hehehehe...tiapalah kira dia staring lah tu...dia sindrom ke 8 bah kan ....bah kepada kekasih gelap...teruskan dengan diam2 diri..tapi jgn pulak ko tidak hadir semasa perkumpulan kabigans di terminal 2 KK hari sabtu ni..!!

No comments: