Tuesday, January 6, 2009

Nick and me in actions

It's been six months since i bought my D80...which i name Nicklaus....been great goin outing with Nick...!!! and since then i have never been the same chewah!!! really....banyak benda juga i learn of myself...baru lah found out actually i can take pics too...hahahaha...from young i was always having problems artistically...!!! kalau seni-2 ni ...memang cacat..!! i remember once during form 5 my arts teacher (who was my neighbour)came to tell my mom i got to brush up on my arts if i want to passed SPM... wat the FOREST!!! malu gilers gwe masa tu...!!!lepas tu mak pulak hantar p rumah dia hari2 to be drill untuk buat lukisan ...kan soalan di beri awal hehehe...last-2 dapat 3 gak lukisan masa SPM (i arts stream k..masa skolah memang bodoh-2 saja wakakaka...samseng pun ada)....from small memang no talent lah ....born normal jer...wakakakaakaa...cannot imagine "besar2" ni..pandai oso hasil kan gambar-2 yang "canteks" hahahaa....i still smile sorang-2 when i see the pics i took when i browse my folders...!! ni bukan sombong k...ni psyching up oneself dari no talent at all p ada lah sikit-2...banyak lagi to improve..!!! ni kronology of a few pics that was taken of a few friends of me in action...!!





























byk juga i kenal melalui nick ni....got to know lot's of new friends!!... even sometimes strangers pun boleh get into conversation ...memang sebelum ni never talk to strangers hehehe...
Nota kaki tripod: Learn a lot thru the eyes of my lenses...learn a lot of myself too








2 comments:

kukuanga said...

nah... ni saja mau kasi jeles lah ni kan?

manila? aku on jak..

jenkays said...

bukan kasi jeles bah gou..ni kasi pamer saja wakakaka...kasi racun supaya ko pun membeli..!!! apa lagi gou cepat lah angkat satu supaya kalo jadi p manila gambar aku pun byk juga wakakakaka...!!!