Monday, January 19, 2009

Hari ni aku mau MOGOK....Esok mungkin aku kerja keras


Hari ni kemalasan memang melanda dengan melampau-2

memang cannot go ar dengan work on my desk...cannot..cannot go...!!!!!! otak memang cannot !!! really need a break lah...otak pun already half way to the airport kot wakakakakkaa...

hari ni lah aku mogok lah....MUNGKIN dan MUNGKIN aku akan rajin esok....mungkin bila nanti hahahahah...!!!

so today ni lah kerja aku...amik-2 gambar entah apa2...mana mau ambil gambar canteks if just sit in the office...nasib baik ada meeting petang ni if not aku sudah lari wo....but anyway hope for a better evening...!!!...gwe mo jadi cikgu tak bertauliah konon nya petang ni...!!!... i am hungry...very...very hungry !!!

Notes leg: Macam mana mo kuwus ni...asyik pikir makan saja

2 comments:

kukuanga said...

woi... cik adik... i pun keja ari sabtu tau (sampai kul 5 lagi tu)

laaa... student aku tu dah re'sit' pun... masih fail... bah... buang larr.

u remember the student baru yg i kata, i ter'sangkut'? and i said..kejap jak ilang tu feeling, kalau drg x reti kimia? he happened to be good in chemistry (apa macam mau buat?) and... he plays guitar..like a pro! (did i mentioned he's 9 yrs younger?). arggggggghhh!!! tidak!!!

jenkays said...

kalau sudah jodoh tak kan kemana wakakaka...boleh kah pakai tu..age is just a number wakakkaa...wah pandai ah dia ni...main gitar pulak tu kriteria ngam kah ni hehehe...!! relax lah kawan...don't lose urself...aku counting days ni mo jumpa kuching ni....