Monday, January 26, 2009

My Family part 2













Today is the 1st day of CNY...tak da kerja lain tido makan tido makan ehehehehe...tapi di samping tu...kena chop jadi driver dan photog lah...susah juga mau ambil family sendiri ni ...whole day dari awal pagi sampai malam jd tukang photografer ni...!! ini shots yang terhasil today...yang i feel worth it to be publish kat sini...!!


Ryan bagi penumbuk kat daddy dia...!!



My kazen andrew n family flew all the way from Brisbane...






Baby Ryan....kesian dia not feelin well...







my cousin Ruth and My Nephew Ryan








I love this pics of the 3 of them...


moody boy..!!! Benji...









p/s togous..aku berjaya habis kan...chivy aku itu hahaha...tapi lonely lah sorang-2 wakakkaa...

2 comments:

Abidin Agan said...

in touch juak you with ur chinese side oh... kakaka

jenkays said...

very-2 much in touch abi..!! that's why i am back in kuching..CNY...kecik jak bah family kami wakakak...