Tuesday, April 7, 2009

Tak boleh jadi ni...!! Masalah BESAR!!

I just love this pic of this shoes...just like...


i got problems lah ni...this is a major-2 prob. yang aku face sekarang ni...kalau mau fikir or cerita sama korang mesti korang tidak akan paham...aku sendiri pun tak paham dengan masalah aku ni...!!



k..k..straight to the point...!! masalah besar me is...trying to exercise...i know ada org yang blame me sebab merebakkan wabak mau menguruskan badan ini...!! it's good k untuk diri kamu dan keluarga kamu wakakakaka...!!



aku byk berkorban demi ini punya benda...sudah enggak makan nasi ( w/pun kadang-2 terpaksa makan nasi lemak kerana di belanja di opis ahahahaha)aku sudah enggak minum-2 minuman yang tak seharusnya...(soft drink ya dan yang tidak sewaktu dengan nya) dan benda-2 lain lah...!!HOPEfully by end of this month. aku bisa hidup tanpa semua itu hehehe..!! sama bisa mengurang kan berat badan dan bisa muat sama baju-2 aku yg di beli semasa confident level tinggi...sapa suruh beli size-2 yang lebih kecik dengan sedia ada...

canteks lah ini kasut....fuh...golden boot...hahaha....sapa lah punya ini kasut.....:P

k lah seblum semua org confuse....berbalik kepada topik asal...i have been starting exercising and so on...working hard ( i think )...tapi persoalan nya knpa makin hari makin naik pulak aku punya berat...macam 0.5kg every day hehehe aduhs ini tidak boleh jadi ini.....tapi mungkin kah aku punya alat penimbang itu rosak..!! sebenarnya suppose to show less but it become more...wah cool lah hahaha...!!

sudah 2 hari berlari-2 di track utk memonitor pencapaian...!! actualy bagus juga sebagai stress buster...lama sudah macam tidak feel macam tu...ada quite time dengan diri sendiri sambil berjalan2- round the track!!..bila jiwa kacau dan berkecamuk..lari saja...bila energy sudah die down jalan saja.....rasa macam detoxing jiwa dan otak juga...!! i like it...! bertemu dengan Jane yang telah lama di tinggal kan..!! been bz until tidak ada masa untuk diri sendiri..!!

k lah ...hopefully smua akan oke in a few months...i wanna be the biggest loser too :P hahahaa

psst..nah fread...ada juga usaha balik bah...pujilah aku hahaha....ko saja boleh bagi aku dorongan...yg lain itu erm...aku kurang percaya...LOL...tp aku blum boleh jadikan ko idola aku...sebab jauh lah mo capai itu!!hihihi ko tau tu baju korea ko beli duluuuuuuuu....baru sekarang boleh muat itu pun fitting melampau!!!!!!lain kali mo belikan org tengok size lah geng...!! :P

3 comments:

kukuanga said...

adusss.... tensen sy tengok post ko ni jen. dari kemarin lagi mau bagi komen... tapi, ended up sakit ati..

kin tensen ooo...

jenkays said...

apa pulak ko tensen...yang merasakan lagi tensen tau...hehehe..i just gotta get another weighing machine lah petang ni p beli lah yang baru heheheh..kihkihkih...

kukuanga said...

ko pigi beli weight scale yg di kedai elektrik lah jen... tahan tu. dia bagi yg digital lagi.

but ur ol scale pun ok bah... hari tu aku menimbang.. macam terputar abis... ahhhhh... rusak!