Wednesday, November 4, 2009

Bila bulan mengembang

Bila datang bulan gila...! aku akan gila gila gila...! dan bila aku gila gila gila ada perkara yang aku buat yang tidak sihat... this is bad for my health ...please i need help...! aku setress...sangat setress...! tpi biasa lah perasaan ini akan berlalu dengan cepat ...and i can't wait for another outing with friends...end of this month akan berjumpa kengkawan yg lama dan juga peminat no 1 aku...(hope he still anggap me his friend hehehehe)




(gambar setakat hiasan...) damages was done....

fudnote: my feets are happy but my wallet is sad...(don't get me wrong bukan mau menunjuk-nunjuk tapi mo menunjuk kegilaan yg melanda...

4 comments:

Dy said...

Wah... i want the top one... :) Kelak pinjam for kawin Jo :)

jenkays said...

alamak..that was the one aku hope to wear for jo's wedding hehehe..!! ko tok tau tau jak..!! pinjam dress dy...!! aku embak kasut2 ko embak dress2 wakakakakak

Dy said...

hehe... i only got 1 dress up for loan that i think the kain can fit smaller pple that me :) Will bring to Miri just in case needed :) Yang lain2 tu, jadi kelambu lah if u wear geng...

Bila ktkorg sampai Miri? Noel and I will be there 27th morning.

jenkays said...

26 we flying there..27 morning going Gua niah..