Thursday, December 2, 2010

Otak separuh masak...!

Aku diam sebab aku busy...


 Aku rindu akan kehidupan sebagai seorang rakyat jelata biasa yg tidak ada org ambil kisah...tapi sekarang ni aku telah menjadi artis di mana semua org berpusu2 meminta signature aku yg mahal...dan smua minta pendapat aku ....dan hari2 aku di penuhi dengan meeting2 sehingga masa makan adalah sesuatu yg luarbiasa utk aku ...satu saja..belum ada org minta bergambar dengan aku...!

i wish i was megamind..!di mana smua org tanya soalan aku tau jawapan nya..dan semua persoalan aku boleh settle....



Fudnote: Soalan pertama di otak pagi tadi...knp kita perlu mandi pagi2?

4 comments:

Dy said...

Eh? Soalan mandi pun perlu ditujukan kepada cik jane ker???

jenkays said...

ya soalan yg aku tujukan kepada diri sendiri everyday this week..menandakan aku malas bangun utk p kerja hari2...

Dy said...

Oh... mata juling eh kawan kau, sik pandei baca :P

TGIF?? hang in there!!! I missed chatting with you!!!

jenkays said...

miss chatting too..! life is hard...:D