a place where i blurt out things in my mind and heart...place where i deposit's my emo tots too...kadang2 menjadi playground aku mempamer kan work of my eyes...dan kadang2 tempat aku menimbulkan kucar kacir dengan sahabat2 baik aku..!! :P Jadi don't judge me by the things i write...
Sunday, November 8, 2009
Friday, November 6, 2009
OTAK AWAN KELABU...
kalau ikut hati rasa mau cabut2 semua rambut atas kepala ni...
maybe lack of rest....!
long weekend ahead of me...!
going to a place with people i don't like to be with...!
sudah sudah lah 5 hari ...ni nak tambah extra 2 hari bersama...! haish....(bila agak nya perasaan ini akan hilang)
Tuhan kalau dah menang hari2...tolong lah sikit boleh kah...!make this feelin go away just for a little while....i just want to be happy for a moment...
Thursday, November 5, 2009
Jadual sampai hujung tahun!
26 Okt-11 Nov: Menjaga Exam siswazah
3 Nov: Audit Dalaman (ni yg buat aku emo2 selalu)
7-8 Nov : Kursus Pengurusan, Bagan Lalang,Sepang
12 Nov : Viva budak phD
11-13 Nov: Conference Ivic, Hotel EQ, Bangi (ni currently buat jantung berdebar2)
26-29 Nov: Miri - Jo's Wedding (really2 looking fwd)
1-2 Dec : Bengkel
3 Dec - ada appointment..!! (Dy jom OU) hahaha
5 Dec - Kuantan
9-13 Dec- KK ( Mungkin)
19-20 Dec - Perlis
23 Dec - 7 jan - Miri & Bario
Semua yg berwarna biru adalah agenda yg di look forward kan sangat2...yang lain adalah benda yang di harapkan berlalu dengan kadar yang cepat...kalo ikut perhitungan ada full 2 bulan lagi dalam habis kan 2009 ni tapi kalau tengok jadual smua sudah full..aduh..CAN SOMEONE PLEASE TELL GOD TO SLOW DOWN THE CLOCK!!! i am just not ready yet to leap into a new year...!! tapi ada benda juga waiting for 2010 ni....
my days are full of uncertainty...!!! haishhhhh..haish...
Wednesday, November 4, 2009
Bila bulan mengembang
(gambar setakat hiasan...) damages was done....
fudnote: my feets are happy but my wallet is sad...(don't get me wrong bukan mau menunjuk-nunjuk tapi mo menunjuk kegilaan yg melanda...
Saturday, October 31, 2009
Life passing by on the fast lane...
Thursday, October 22, 2009
Kelate Darul... Epi 2
Hitting the Road.....
Ini hanya akan terjadi bila a group of people spend much time together and really know each other...bangun pukul 6am utk menikmati sunrise dan memperagakan aneka aksi..tanpa di sedari ramai org disekeliling melihat...(serius..i didn't know byk org di pantai sehingga sesi berakhir after 1 hour hahaha)..dan ternyata tarikkan makanan lebih hebat dari pada mandi laut hahahaa...

FOOD HUNTERS...
I think we spend most of our time eating...trying out new food...but it's true a full stomach make a person happy...and we all like to be happy together...and when we are together we eat a lot...!! serius man..lots...tia tau lah kalo ada org lain boleh join kita macam ni...! asal suka makan mesti boleh jadi geng kan...! hahaha..but i can't forget the day org tambah2 lauk di wedding org..!! wedding food crashers...!! tapi i still long for the beef dish di kenduri mimi hari tu..!! oh no.!!! tell you all the truth i have never eaten nasi kerabu before in my life...but after kelantan ..I rasa i LIKE it...!! but maybe it's just the company kan ...org2 yang kita enjoy being with while kita makan..yg tidak sedap boleh menjadi sedap!!.. w/pun ada argument tentang kuih mana yg sedap..!! actualy guys aku rasa aku boleh makan smua kuih2 hari tu..tapi sebab dipengaruhi oleh comment2 korang terus tia jadi habis kan wakakakaka...!! sedap juga bah tu.!!











